דיגיטל וטק

גוגל משנה את תוצאות החיפוש: זה מה שצפוי לקרות בקרוב

לאחר כשנתיים בלבד, גוגל הודיעה על הסרת הפיצ'ר השימושי בתוצאות החיפוש שמציג מנוע החיפוש שלה, ותחזור להשתמש בפיצ'ר הישן שהיה מזוהה עם מנוע החיפוש במשך שנים רבות. כל הסיבות למהלך החדש של גוגל במנוע החיפוש שלה
רפאל בן זקרי |  2
חיפוש גוגל (צילום Shutterstock)
גוגל הודיעה כי תסיר את תכונת הגלילה האינסופית בתוצאות החיפוש שמציג מנוע החיפוש שלה, שבהן נוספות תוצאות חדשות כאשר גוללים מעבר לעמוד הראשון. במקום זאת, יופיע שוב בר המספרים הקלאסי שיאפשר מעבר בין מספרי עמודים.
תכונת הגלילה האינסופית הושקה בחיפוש גוגל במחשבים בדצמבר 2022, לאחר שהושקה לראשונה בחיפוש בנייד באוקטובר 2021. כך, הגלילה האינסופית הייתה קיימת בתוצאות החיפוש של שולחן העבודה במשך כשנה וחצי בלבד.
דובר גוגל אמר ל-Search Engine Land כי השינוי נועד לאפשר לחברה לספק את תוצאות החיפוש במהירות רבה יותר, במקום לטעון אוטומטית תוצאות שהמשתמשים לא ביקשו במפורש. בנוסף, גוגל ציינה כי מצאה שטעינת תוצאות נוספות אוטומטית לא הובילה לשביעות רצון גבוהה יותר מצד המשתמשים.
המהלך מגיע זמן קצר אחרי שהחברה ספגה ביקורות על פיצ'ר אחר הקשור במנוע החיפוש שלה אשר שילב בינה מלאכותית, אך לא הצליחה לתקן את הבעיה. בעוד שהתכונה תוסר לגמרי כבר החל מעתה במחשבים, בטלפונים הניידים החברה עתידה לעשות זאת בחודש הקרוב. כאמור, במקום הגלילה האינסופית, בתחתית עמוד תוצאות החיפוש יופיע כאת כפתור "הבא" במחשב, ובנייד יופיע כפתור "תוצאות נוספות".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מספיק כפתור הבא .
    אלי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להציג בר קישור לעמודים כך שאפשר לדלג לעמוד שבוחרים .
    סגור
  • 1.
    חבל, עם הגלילה האינסופית קל יותר לנווט.
    אור הושמנד 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מציע שזו תהיה אפשרות שאפשר לשנות בהגדרות לפחות.
    סגור