דיגיטל וטק

סוף סוף: גוגל מביאה את הבינה המלאכותית לאפליקציות שלה

גוגל מכריזה על שילוב מודל הבינה המלאכותית Gemini בשירותי Google Workspace. המהלך כולל פאנל צדדי חדש במגוון האפליקציות, כולל Gmail, במטרה לשפר את היעילות והפרודוקטיביות. תחילה, היכולות יהיו זמינות ללקוחות בתשלום, והשילוב יסייע בסיכום, ניתוח ויצירת תוכן מתקדם
רפאל בן זקרי |  2
גוגל ג'ימני (צילום shutterstock)
בשורה משמעותית למשתמשי Google Workspace: גוגל הכריזה על שילוב רשמי של מודל הבינה המלאכותית Gemini בשירותי הפרודוקטיביות הפופולריים שלה. המהלך צפוי לשנות את אופן העבודה עם אימיילים, מסמכים וגיליונות אלקטרוניים.
על פי הודעת החברה, Gemini יהיה זמין כפאנל צדדי חדש באפליקציות כמו Gmail, Google Docs, Sheets, Slides ו-Drive. השילוב נועד לסייע למשתמשים להגביר את היעילות והפרודוקטיביות שלהם, תוך שימוש במודלים המתקדמים ביותר של גוגל, כולל Gemini 1.5 Pro.
היכולות החדשות מאפשרות למשתמשים לבצע מגוון פעולות מתקדמות ללא צורך במעבר בין אפליקציות. למשל, לסכם ולנתח תוכן ממסמכים ואימיילים, לסייע ביצירת תוכן חדש, ואף לייעץ כיצד להשלים משימות ספציפיות בגיליונות אלקטרוניים.
חשוב לציין כי בשלב הראשון, הגישה לכלים החדשים תהיה מוגבלת ללקוחות Workspace בתשלום עם תוספות מסוימות. עם זאת, סביר להניח כי בעתיד גוגל תרחיב את זמינות השירות למשתמשים נוספים.
השילוב של Gemini בשירותי Workspace מהווה צעד משמעותי בתחרות הגוברת בשוק הבינה המלאכותית לעסקים. נראה כי גוגל מבקשת לחזק את מעמדה בתחום זה ולספק למשתמשיה כלים מתקדמים להתמודדות עם אתגרי העבודה המודרנית. מוקדם יותר החודש השיקה גוגל את כלי המחקר והכתיבה NotebookLM במתכונתו החדשה המציע אפשרויות מרתקות לכתיבה, מחקר וניתוח תכנים מורכבים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    :)
    בלק בוס 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כבר ממזמן ככה זה לא חדשות זה לפני מינימום חודשים
    סגור
  • 1.
    נכון לעכשיו שווה לת-ת
    פיצו 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלף ואחת טעויות חחח לא שווה כלום נבדק עשרות פעמיים . בינתיים זה הייפ אחד גדול
    סגור