דיגיטל וטק

גוגל משיקה כלי שישדרג את יכולות הכתיבה והמחקר שלכם

גוגל משיקה את כלי המחקר והכתיבה NotebookLM במתכונתו החדשה המציע אפשרויות מרתקות לכתיבה, מחקר וניתוח תכנים מורכבים. הכלי תומך כעת גם בקבצי Google Slides וכתובות URL, ומספק סימוכין ישירות לפסקאות מקוריות
רפאל בן זקרי |  2
ג'מיני (צילום shutterstock)
גוגל משיקה בישראל ובעולם את הגרסה המשודרגת של כלי המחקר והכתיבה NotebookLM, המבוסס כעת על מודל הבינה המלאכותית Gemini 1.5 Pro, ונועד להקל עליכם להבין  ולבחון תכנים מורכבים ולנסח טיוטות כתיבה במהירות.
בגרסה המשודרגת, הכלי תומך גם בקבצי Google Slides ובכתובות URL, בנוסף לקבצים נתמכים כמו Google Docs, קבצי טקסט ו-PDF. כעת, סימוכין על גבי המשפט מובילים ישירות לפסקה הרלוונטית בקובץ המקור, מה שמאפשר בדיקת עובדות קלה וחקירה מעמיקה של התוכן. בנוסף, הכלי מייצר סקירה של המידע בקבצים שהועלו במגוון פורמטים שימושיים כמו שאלות ותשובות, מסמכי הכנה לפגישות ועוד.
הודות למודל Gemini 1.5 Pro, שהוא מודל מולטי-מודאלי, ניתן לשאול את הכלי החדש שאלות על תמונות, גרפים ודיאגרמות שמופיעים בקבצים ולקבל סיכומים מותאמים גם לתמונות.
גוגל הדגישה שהשימוש ב-NotebookLM הוא קל מאוד, גם למי שמעולם לא התנסה בו, והוסיפה כי משתמשים רבים שיתפו בפידבק על השימוש המפתיע שלהם בכלי. הסופר ומחבר רבי המכר וולטר אייזקסון השתמש בכלי לניתוח היומנים של מארי קירי עבור ספרו החדש. משתמש אחר יצר ניוזלטר מקומי המבוסס על תקנות עירוניות ותמלולי ישיבות מועצת העיר, ויועץ אחר ניצל את יכולות הכלי לצורך ניתוח תמלילי שיחות מכירה לצורכי הכשרה.
השקת NotebookLM במתכונתו החדשה מביאה עמה אפשרויות חדשות ומרתקות לכתיבה, מחקר וניתוח. יהיה מעניין לראות כיצד המשתמשים בישראל ינצלו את הכלי המשודרג, הכולל כעת יכולות בינה מלאכותית מתקדמות יותר ותמיכה מלאה בשפה העברית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גוגל דומים!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוגל אף פעם לא פירסמו את עצמם.הם כמו סוחרי סמים.הם מוכרים את החומר,אבל חכמים מספיק כדי לא להשתמש בו בעצמם-פול גרהאם!!!!
    סגור
  • 1.
    עניין של קידמה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה מאמין לגוגל יותר מאשר שאתה מאמין לרופא שלך,אולי באמת הגיע הזמן שתחליף רופא-כריסטינה קורדובה ודיג'לאר!
    סגור