דיגיטל וטק
"דבק בפיצה": פיצ'ר חדש של גוגל מעורר סערה ברשת
רק בשבוע שעבר השיקה גוגל את פיצ'ר ה-AI Overviews החדש שלה בארצות הברית, ומשתמשים רבים כבר קוראים לחברה להסיר אותו. הפיצ'ר אמור לשפר את תוצאות החיפוש באמצעות תגובות מבוססות בינה מלאכותית, ובכך לחסוך למשתמשים את הצורך ללחוץ על תוצאות נוספות. אך בפועל, התוצאות מניבות תשובות מוזרות, מצחיקות ואף מסוכנות.
הסיבה לתקלה של הפיצ'ר החשש נעוצה בכך שמודל ה-AI של גוגל מסתמך על סיכום התוכן מהתוצאות הראשונות של החיפוש, אך התוצאות האלו לא תמיד מדויקות או אמינות. מנוע החיפוש נותן עדיפות לאתרים פופולריים ולכאלו שמותאמים היטב לאלגוריתמים של קידום אתרים (SEO), מבלי לנתח את אמינות המידע, מה שעלול להוביל לכך שגם תכנים לא מהימנים יופיעו בראש התוצאות.
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.בינה מלאכותית...מדאיגמיכל אברהם 05/2024/27הגב לתגובה זו0 0יופי של כתבה !!!סגור