דיגיטל וטק

Truecaller ומיקרוסופט מציגות: מזכירה אישית שתחליף אתכם

Truecaller משלבת כוחות עם מיקרוסופט ועם טכנולוגיית Azure AI Speech של האחרונה כדי לנצל את היכולות של הבינה המלאכותית ולחסוך למשתמשים זמן במענה לשיחות

רפאל בן זקרי | 
רובוט (צילום unsplash)
אפליקציית זיהוי השיחות Truecaller תאפשר למשתמשים ליצור גרסת בינה מלאכותית של הקול שלהם שתענה לשיחות במקומם. בשיתוף פעולה מיוחד עם מיקרוסופט ועם טכנולוגיית Azure AI Speech של החברה, התכונה החדשה תדע לחקות את הקול של המשתמשים על בסיס הקלטת קול שלהם.
כבר ב-2022 אפשרה החברה למשתמשים לבחור מתוך מספר מוגדר מראש של קולות שייצגו אותם, וכעת התכונה הזו מקבלת שדרוג משמעותי הודות לבינה המלאכותית, עם עוזרת אישית שתדע לסנן שיחות נכנסות ולהודיע למשתמשים מדוע מתקשרים אליהם. הם יוכלו לראות את הסיבה לשיחה ולבחור כיצד להגיב, בין אם על ידי מענה לשיחה או על ידי מתן אפשרות לעוזרת לענות במקומם.

טכנולוגיית Azure AI Speech שאפשרה את יישום המזכירה הקולית החדשה הזו, הוצגה על ידי מיקרוסופט בכנס Build ואפשרה להקליט ולשכפל קולות אנושיים. אולם מתוך מודעות לסיכונים הטמונים בתכונה כזו, החברה הבהירה כי לכל סאונד חדש יתווסף סימן מים באופן אוטומטי. בנוסף, החברה לא שחררה את היכולת הזו לציבור, והדגישה כי התכונה מיועדת לשימושים מאוד ספציפיים כמו עוזרות קוליות.
התכונה החדשה של Truecaller מגיעה גם הודות לטכנולוגיה של הסטארטאפ הישראלי CallHero שרכשה Truecaller השוודית בעבר. לדברי רפאל מימון, מנהל מוצר ומנהל כללי ב-Truecaller, "יכולת פורצת דרך זו לא רק מוסיפה נגיעה של מוכרות ונוחות עבור המשתמשים אלא גם מציגה את כוחה של הבינה המלאכותית בשינוי האופן שבו אנו מתקשרים עם העוזרים הדיגיטליים שלנו".
נכון לעכשיו, משתמשים בארצות הברית יוכלו להתחיל לעשות שימוש במזכירה הקולית החדשה, כאשר בהמשך התכונה תהיה זמינה גם למשתמשים בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה