דיגיטל וטק

גוגל שוב נכשלת ב-AI? מנוע החיפוש עדיין מציע לשים דבק בפיצה

מנוע החיפוש של גוגל עם תכונת הבינה המלאכותית AI Overview ממשיך להציע למשתמשים להוסיף דבק לפיצה, למרות הבטחות החברה לתיקון התקלה. ביקורת גוברת על התוצאות השגויות והמסוכנות שמפיק הפיצ'ר החדש, שמעלה שאלות לגבי אמינות המערכת.
רפאל בן זקרי | 
גוגל ג'ימני (צילום shutterstock)
מנוע החיפוש של גוגל, המשלב את תכונת הבינה המלאכותית AI Overview, ממשיך להמליץ למשתמשים להוסיף דבק לפיצה, למרות הצהרות החברה על תיקון התקלה.
בחודש שעבר, גוגל הייתה נתונה לביקורת רבה סביב פיצ'ר בינה מלאכותית חדש שהשיקה, אשר מאפשר למשתמשים למצוא מידע ברשת באמצעות בינה מלאכותית. הפיצ'ר הפיק תוצאות שגויות רבות, כולל עצות מסוכנות ומידע מוזר במיוחד. אחת הדוגמאות הבולטות הייתה ההצעה להוסיף דבק לפיצה, כאשר מקור התשובה השגויה היה בתוכן הומוריסטי שהועלה בעבר לרשת. הפי'צר של גוגל לא זיהה אותו כהומור והתייחס אליו ברצינות.
בבדיקה של The Verge עם שאילתה דומה, שוב הציע הפיצ'ר של גוגל להוסיף דבק לפיצה, מה שמעיד על כך שהבעיה עדיין לא תוקנה. לעומת זאת, מערכות אחרות כמו Perplexity.AI ו-ChatGPT מזהירות בבירור מפני הוספת דבק לפיצה ומבהירות שמדובר במרכיב רעיל ולא אכיל.
מעבר לכך, פיצ'ר החיפוש של גוגל מתקשה לענות על שאלות בנוגע למוצרים של החברה עצמה. לדוגמה, הוא לא הצליח לענות כיצד לבצע צילומי מסך במצב גלישה בסתר בדפדפן Chrome. המצב הנוכחי מצביע על כך שלמרות שגוגל מתגאה במוצר המתקדם, נראה כי יכולות הבינה המלאכותית שלה זקוקות לשיפורים נוספים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה