דיגיטל וטק

סמארטפון מודולרי? המותג הבריטי חושף טלפון חדש עם חוגה מסתורית

מותג הסמארטפונים הבריטי Nothing ממשיך להפתיע וחושף טיזרים למכשיר טלפון חדש ומסקרן תחת המותג המוזל CMF. באמצעות קמפיין חשיפה ייחודי, הטלפון מציג חוגה מסתורית ופאנל אחורי להחלפה, במה שנראה אולי כמו טלפון מודולרי חדשני
רפאל בן זקרי | 
Nothing Phone 1, ברקע קארל פיי (צילום יאיר מור / ice)
מותג הטלפונים הבריטי Nothing, הידוע בגישתו הייחודית לעיצוב סמארטפונים, מתכונן לחשוף את המכשיר הבא שלו תחת המותג המוזל CMF.
המכשיר החדש מעורר עניין רב בזכות קמפיין החשיפה שלו, שבו משפיען נודע מוסיף רכיבים למכשיר בכל יום במשך תשעה ימים רצופים. היום הוא היום השמיני, והחשיפה החדשה מציגה את הפאנל האחורי ואת העיצוב המלא של הטלפון.
 
אחת התכונות המרתקות ביותר של המכשיר היא החוגה המסתובבת בגב המכשיר, ומיועדת ככל כנראה לחיבור אביזרים, כגון רצועה או מעמד מתקפל. למרות ש-Nothing לא חשפה את הפונקציונליות המדויקת של החוגה, הדמיון לחוגה החכמה של אוזניות ה-CMF Neckband Pro מרמז על אפשרות לשליטה על עוצמת הקול, הפעלה ועוד.
פאנל אחורי נוסף שניתן להחלפה בקלות הוא תכונה נוספת המצוינת בטלפון. הפאנל, המגיע במגוון צבעים, ניתן להחלפה בקלות בזכות הברגים הנגישים ומברג קטן שמגיע עם המכשיר. אפשרות זו פותחת את הדלת להתאמה אישית, המאפשרת למשתמשים לשנות את מראה הטלפון או אפילו להוסיף פונקציות נוספות, כגון סוללה גדולה יותר או ארנק לכרטיסים, במה שנראה דומה לפטנט האחרון שהגישה אפל.
בעוד שעדיין לא ברור אם חברות אחרות ייצרו פאנלים אחוריים חלופיים, העיצוב מרמז על האפשרות להרחבת יכולות הטלפון באמצעות תוספים. עם זאת, Nothing לא אישרה אם הסרת הפאנל האחורי תאפשר גישה לקרביים של המכשיר, כולל הסוללה.
בנוסף למכשיר החדש, Nothing צפויה לחשוף גם את ה-CMF Buds Pro 2 ואת ה-Watch Pro 2 באירוע "עדכון קהילתי" הקרוב ב-8 ביולי בשעה 5:00 בבוקר שעון ארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה