דיגיטל וטק

אפל משנה את התוכנית? זה הדגם החדש שתשיק בשנה הבאה

אפל מתכננת להשיק את דגם חדש לאייפון, שאמור להחליף את ה-iPhone Plus. למרות הציפיות למפרט טכני מרשים, השמועות מצביעות על מכשיר עם ביצועים נמוכים יותר מהדגמים המובילים אך במחיר גבוה יותר. מה יהיה ייחודי לו, והאם הוא יהיה הצלחה או אכזבה יקרה?
רפאל בן זקרי | 
אייפון (צילום Shutterstock)
אנחנו נמצאים מספר שבועות לפני חשיפת האייפון 16, אבל יש מי שלוטש עיניים דווקא לדגם הבא בסדרה של אפל. דיווחים חדשים מצביעים על כך שאפל מתכננת להשיק דגם חדש בשם iPhone 17 Air, אשר צפוי להחליף את דגם ה-iPhone Plus. למרות שהציפיות הראשוניות היו לדגם עם מפרט טכני מרשים במיוחד ומחיר גבוה יותר מה-iPhone Pro Max, נראה שהמציאות רחוקה מכך.
לפי השמועות, ה-iPhone 17 Air יכלול מסך OLED בגודל 6.65 אינץ' עם קצב רענון דינמי של 1Hz-120Hz, ומעבד A19 רגיל, בניגוד למעבד ה-A19 Pro שיגיע בדגמי ה-iPhone 17 Pro ו-iPhone 17 Pro Max. כמו כן, דגם זה יכלול 8GB של זיכרון RAM, בהשוואה ל-12GB בדגמי ה-Pro, ומצלמה אחורית אחת.
המחיר הצפוי של ה-iPhone 17 Air יהיה ככל הנראה 1,299 דולר, גבוה ב-100 דולר ממחירו הצפוי של ה-iPhone 17 Pro Max. לפי מארק גורמן מבלומברג, אפל תשווק את ה-iPhone 17 Air כמודל "מסוגנן" יותר מזה הבסיסי, אך ללא הביצועים והיכולות של דגמי ה-Pro. בעוד גורמן צופה שהמכשיר יהיה פופולרי יותר מדגמי ה-iPhone mini ו-iPhone Plus, יש עדיין ספקות לגבי הצלחתו, בעיקר בשל הפער בין המפרט הטכני למחיר הגבוה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה