דיגיטל וטק

חודש לפני השקת האייפון 16: היצרנית מגייסת עשרות אלפי עובדים

פוקסקון, יצרנית האייפון הגדולה ביותר של אפל, גייסה עשרות אלפי עובדים חדשים במפעל המרכזי שלה בסין לקראת השקת סדרת האייפון 16. הצעד נועד לתמוך בייצור מוגבר, עם צפי לשיווק 90 מיליון יחידות בעונת השיא הקרובה
רפאל בן זקרי | 
אייפון (צילום Shutterstock)
פוקסקון, היצרנית הגדולה ביותר של אפל, גייסה 50,000 עובדים חדשים למפעל הגדול ביותר שלה בגואנגג'ואו, סין, לקראת השקת סדרת האייפון 16 הקרבה בעוד כחודש. הצעד נועד לתמוך בייצור המוגבר של מכשירי האייפון החדשים, כאשר אפל מצפה לשווק 90 מיליון יחידות במהלך עונת השיא, עלייה של 10% בהשוואה לשנה שעברה.
הסיבה לציפייה בעלייה של מכירות האייפון 16 קשורה לפלטפורמת ה-AI של אפל, הדורשת 8GB זיכרון RAM, ולכן תהיה זמינה רק במודלים של האייפון 15 פרו, אייפון 15 פרו מקס וכל ארבעת המודלים של האייפון 16. בנוסף, האייפון 16 פרו והאייפון 16 פרו מקס יכללו מסכים גדולים יותר של 6.3 אינץ' ו-6.9 אינץ' בהתאמה, לעומת 6.1 אינץ' ו-6.7 אינץ' במודלים הקודמים.
פוקסקון מתכננת לראשונה לייצר את דגמי האייפון 16 פרו והאייפון 16 פרו מקס גם במפעל שלה בסריפרומבודור, הודו, מהלך שמסמן את הרחבת הייצור מחוץ לסין, כחלק מהשאיפה של אפל להעביר את כל הייצור שלה מחוץ לסין כדי להימנע מהשפעות כלכליות אפשריות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה