דיגיטל וטק

האייפון 16 נחשף בתמונה ראשונה: אלו הצבעים החדשים

תמונה חדשה של דגמי הדמה של האייפון 16, שפורסמה על ידי המדליף סוני דיקסון, חושפת חמישה צבעים חדשים וסידור עדשות מחודש. לאחר שינויים מינוריים בעבר, נראה כי אפל מתכננת הפעם לשדרג את העיצוב של האייפון 16 והאייפון 16 פלוס
רפאל בן זקרי | 
אייפון 16 (צילום shutterstock)

סדרת האייפון הבאה ממשיכה לעורר עניין רב לקראת ההשקה, עם מידע חדש והדלפות שמתפרסמות ללא הפסקה. תמונה חדשה של דגמי דמה של האייפון 16, שפורסמה על ידי המדליף הוותיק סוני דיקסון, מציגה צבעים חדשים ועיצוב מחודש למצלמה.

בתמונה ניתן לראות חמישה צבעים חדשים לאייפון 16 ואייפון 16 פלוס, התואמים לתיאורים שהציג בעבר האנליסט הנודע מינג-צ'י קואו - לבן, שחור, כחול, ירוק וורוד. הצבעים החדשים מרמזים שאפל הולכת השנה על פלטת צבעים שונה, למרות שייתכן שיהיו הבדלים בחומרים בהשוואה לדגמי הדמה המוצגים בתמונה.

קרדיט: Sonny Dickson, עיבוד: iMoD
עבור דגמי האייפון 16 בגודל 6.1 ו-6.7 אינץ', אפל מתכננת סידור חדש של עדשות המצלמה בצורה אנכית, שמחליף את הסידור האלכסוני הקודם. הסידור החדש, המוצג ביחידות הדמה, יאפשר ככל הנראה לדגמי האייפון 16 הסטנדרטיים לצלם וידאו מרחבי עבור מערכת Vision Pro, דבר שעד כה היה אפשרי רק בדגמי אייפון 15 פרו.
האייפון 16 ואייפון 16 פלוס צפויים לכלול את השבב A18, זיכרון RAM בנפח 8GB, וכפתור פיזי חדש בשם "Capture" שימוקם בצד ימין ויאפשר צילום תמונות ווידאו. עם ההבטחות לשדרוגים משמעותיים הן בעיצוב והן בביצועים, כל ארבעת המכשירים בסדרת אייפון 16 צפויים להיות מוכרזים בספטמבר הקרוב.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה