דיגיטל וטק

גוגל מקדימה את אפל: אילו מכשירים נראה באירוע הקרוב שלה?

באירוע Made By Google הקרוב, שייערך ב-13 באוגוסט, גוגל צפויה להפתיע עם סדרת מכשירי הדגל החדשה שלה ועוד חידושים מרתקים בתחום הבינה המלאכותית ומערכת ההפעלה. מה בדיוק מצפה לנו באירוע שיתקיים מוקדם מהצפוי?
רפאל בן זקרי | 
Made By Google גוגל פיקסל (צילום Shutterstock)
אירוע החומרה הגדול הבא של גוגל, Made By Google, צפוי להתקיים ב-13 באוגוסט, מוקדם מהרגיל. במהלך האירוע, ידוע כי החברה תכריז על סדרת מכשירי הדגל החדשה שלה, Pixel 9, אך מה עוד מצפה לנו באירוע הקרוב של גוגל?
במהלך לא מפתיע במיוחד, גולת הכותרת באירוע צפויה להיות הבינה המלאכותית. גוגל צפויה להציג תכונות חדשות למודל הבינה המלאכותית שלה, Gemini, עם דגש על יכולות בינה מלאכותית גנרטיבית מתקדמות. זהו המשך ישיר להכרזות מהכנס Google I/O במאי, בו החברה הציגה את השיפורים הראשונים ב-Gemini.
מוקדם יותר השבוע, גוגל חשפה טיזרים של שני המכשירים החדשים Pixel 9 Pro ו-Pixel 9 Fold, הנחשבים לדגמים המובילים ביותר בסדרה העתידית. שני המכשירים מצוידים בסיסמה "טלפון (מתקפל) שנבנה לעידן Gemini," מה שמדגיש את המיקוד בטכנולוגיית הבינה המלאכותית, כאשר בסרטוני הטיזר ניתן לראות את הדגש על הבינה המלאכותית יותר מאשר על החומרה עצמה.
בנוסף למכשירים, גוגל צפויה להציג את הגרסה הסופית של מערכת ההפעלה אנדרואיד 15. הגרסה החדשה, המכונה "Vanilla Ice Cream", תכלול תכונות חדשות ושיפורים בממשק המשתמש, כגון שיפור במולטיטסקינג ותקשורת באמצעות לוויין. השיפורים הצפויים במערכת ההפעלה יכוונו לשפר את חוויית המשתמש ולהתאים אותה לטכנולוגיות החדשות.
בעוד שהקטגוריה של הבית החכם עשויה לדעוך, גוגל ממשיכה להאמין בתחום המכשירים הלבישים מאז רכישת Fitbit בשנת 2020. השעון Pixel Watch 3 והאוזניות Pixel Buds Pro 2 צפויים לקבל זמן במה באירוע הקרוב ולהציג שדרוגים מינוריים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה