דיגיטל וטק

התשובה לסמסונג: השדרוג החדשני שתקבל מצלמת האייפון 16

השמועות על דגמי האייפון הבאים מתעצמות, ואפל מצמצמת פערים ומשווה בין הדגמים לקראת הקרב הגדול מול סמסונג. כעת מתברר כי מצלמת זום משופרת תעשה את דרכה ל-iPhone 16 Pro. איך זה ישפיע על הבחירה שלכם?
רפאל בן זקרי |  2
אייפון 16 (צילום יוטיוב/ 4RMD)
ככל שאנחנו מתקרבים לסתיו, השמועות והדיווחים על סדרת האייפון 16 הבאה הולכים ומתעצמים. דיווח חדש מצביע על כך שה-iPhone 16 Pro יכלול מצלמת זום אופטי של 5x (הגדלה פי 5) שתשווה לזו של דגם ה-Pro Max.
הדיווח מגיע מ-DigitTimes (דרך 9to5Mac), וטוען כי מספר ספקים מרכזיים קיבלו מאפל הזמנות נוספות לעדשות מסוג Tetraprism Periscope. עדשות אלו מאפשרות עומק רב יותר ועדיין מתאימות לסמארטפון דק במיוחד. בשנה שעברה, העדשות מהסוג הזה היו בלעדיות לדגם היקר ביותר, כאשר האייפון 15 פרו הסתפק במצלמת זום אופטי של 3x (פי שלושה). התאמת שני הדגמים ברמת המצלמות תאפשר לקונים לבחור בין שני הגדלים (ושני המחירים) בצורה פשוטה יותר.
העדשות שיגיעו לדגמים הבאים הן ככל הנראה אותן עדשות כמו בדגם הפרו מקס הקודם, ולא עדשות חדשות ומשופרות עם אותה יכולת זום. עם זאת, ישנן שמועות נוספות על כך שהמצלמה הראשית והמצלמה האולטרה-רחבה בדגם הפרו מקס יזכו לשדרוג, שיעמיד אותן בקו שווה למצלמת המתחרה Galaxy S24 Ultra.
עד ההכרזה הצפויה בספטמבר, אין ספק שנשמע עוד ועוד שמועות על סדרת האייפונים הבאה. בינתיים, עולם הטכנולוגיה מצפה להכרזה של סמסונג על סדרת המתקפלים הבאה שלה, ביום רביעי השבוע.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מצלמות
    א. 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ‏אמת אני לא ממש הבנתי מה העניין של עיגול במצלמה של סמסונג. ‏מבחינתי זה רק מבלבל אנשים.
    סגור
  • 1.
    על אפל לייצר אייפוני ultra כמו שגלקסי מייצרת ultra
    דורון 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע זמן שחברת אפל תייצר אייפונים ultra מסך רזולוציית 4k
    סגור