דיגיטל וטק

אפל שוברת מסורת? זה השינוי המפתיע שיגיע לאייפון 16

אחרי שנתיים של הפרדה, אפל מתכננת מהלך מרענן ומסקרן לדגמי האייפון הבאים. כל הפרטים מאחורי השינוי הצפוי בשבבים של דגמי האייפון 16, ומה זה אומר על העתיד של המכשירים
רפאל בן זקרי | 
אייפון 16 (צילום shutterstock)
לאחר שנתיים שבהן אפל ציידה את הדגמים הרגילים ודגם הפרו של האייפון בשבבים שונים, החברה מתכוונת לחזור למדיניות הקודמת ולצייד את כל הדגמים החדשים באותו שבב, כך לפי דיווח חדש.
מניתוח קוד שערך מפתח בשם ניקולס אלוורז, הוא גילה שכל ארבעת דגמי האייפון 16 יהיו מצוידים באותו שבב מסדרת A. הוא גילה חמישה מזהים חדשים לאייפונים המתחילים במספרים הבאים: iPhone17,1, iPhone17,2, iPhone17,3, iPhone17,4 ו-iPhone17,5.
משפחת האייפון 16 צפויה לכלול ארבעה דגמים, ולכן ייתכן שהמזהה החמישי הוא עבור גרסה עתידית של האייפון. התחלה זהה של המספרים מעידה על כך שכל הדגמים הקרובים יהיו מצוידים באותו שבב, אחרת המספרים היו שונים לדגמי הפרו והדגמים הרגילים. למרות זאת, ייתכן שיהיו הבדלים קטנים בין השבבים של הדגמים הסטנדרטיים והפרו, כמו שוני בשם השבב (A18 לדגמים הסטנדרטיים ו-A18 Pro לדגמי הפרו) ושיפור קל בביצועי ה-GPU של דגמי הפרו.
כאמור, בשנים האחרונות, אפל ציידה את דגמי הפרו של האייפון בשבב מתקדם יותר מאשר הדגמים הסטנדרטיים. בסופו של דבר, השבבים יהיו דומים מאוד, ואפל ככל הנראה בחרה לאחד אותם עבור כל הדגמים כדי להבטיח שהמאפיינים של פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence יעבדו בצורה חלקה על כל הדגמים החדשים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה