דיגיטל וטק

כשהאייפון הופך לוינטג': אפל חושפת את ההגדרה העדכנית למכשיריה

ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו הגדירה מספר מכשירים מהעבר כמוצרי וינטג', במהלך שמבדיל בין מכשירים ישנים למכשירי ביניים. אילו מכשירים נכנסו לרשימה ואיך זה משפיע על המכשירים שלכם?
רפאל בן זקרי | 
אייפון סגול (צילום Apple)
הזמן עובר מהר, ואם אתם עדיין מחזיקים ברשותכם את האייפון X, הוא נחשב כעת רשמית כ"מוצר וינטג'". זה תקף גם אם הצלחתם להניח את ידיכם על ה-HomePod או שבבעלותכם אוזניות ה-AirPods מהדור הראשון.
התווית החדשה מציינת שאפל הפסיקה להפיץ את המוצרים הללו לפני יותר מחמש שנים, אך הם בני פחות משבע שנים, בעוד שמוצרים שהופצו לפני יותר משבע שנים ייחשבו כ"מוצרים מיושנים". ההגדרה הזו נועדה ליצור בידול בין מוצרים שבטווח של בין חמש לשבע שנים, לבין מוצרים ישנים יותר, שלא מקבלים תמיכה יותר.
האייפון X, שיצא לראשונה בשנת 2017, היה האייפון הראשון עם מגרעת והכיל את שבב ה-A11 Bionic, יחד עם 3GB זיכרון ואחסון בנפחים של 64 או 256 ג'יגה בייט. המכשיר הציע גם מצלמה אחורית כפולה של 12 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 7 מגה פיקסל.
גם ה-HomePod מהדור הראשון, שהוכרז ב-2017, נחשב כעת לוינטג'. הדגם הזה הוחלף רק ב-2023 על ידי דור שני עדכני יותר. למרות שהדגמים דומים, המכשיר המקורי כלל מספר רב יותר של טוויטרים ומיקרופונים, וסאבוופר קטן יותר.
האיירפודס מהדור הראשון, שהושקו ב-2016, מצטרפים אף הם לרשימת מוצרי הוינטג'. למרות שהדגמים החדשים לא משתנים באופן משמעותי, הדגם המקורי של האיירפודס עדיין נחשב לפורץ דרך בתחום האוזניות האלחוטיות.
ההגדרה של מוצרים אלו כוינטג' לא משנה רבות לבעליהם, שכן אפל וספקי השירות המורשים ימשיכו להציע תיקונים למשך עד שנתיים נוספות. המדיניות הזו מאפשרת לאפל לנהל את מחזור חיי המוצרים שלה בצורה יעילה יותר, ולהתמקד בטכנולוגיות ובמוצרים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה