דיגיטל וטק

אפל מודה: פרצת אבטחה חמורה התגלתה באיירפודס

כמי ששמה דגש חשוב על הפרטיות של משתמשיה ענקית הטכנולוגיה אפל, משקיעה משאבים רבים באבטחת המידע של לקוחותיה. אך כעת, פרצת אבטחה שהתגלתה באוזניות האלחוטיות שלה מצטרפת לאלו שהתגלו בשאר מכשירי הדגל שלה. האם החברה עומדת לעשות משהו נידון? כל הפרטים
עידו מור | 
איירפודס (צילום ai subarasiki pixabay)
מאז ומתמיד, אחד הערכים המרכזיים ביותר שאפל חרטה על דגלה הוא פרטיות. כיוצא מכך, היא שמה דגש רב על שיפור מתמיד של האבטחה של המידע האישי של לקוחותיה, מה שבידל אותה מענקיות הטק האחרות ברמה שלה (לדוגמא מטא). אך, כעת שורה של פרצות אבטחה שהתגלו בכמה ממוצרי הדגל שלה תפסו את ענקית הטכנולוגיה "עם המכנסיים למטה".
ביום שלישי האחרון, בשל פרצת אבטחה שהתגלתה בטכנולוגיית הבלוטות' אפל פרסמה עדכון עבר כמה מדגמי האוזניות האלחוטיות שהיא משווקת בהן ה-Airpods ו-Beats Fit Pro. במילים אחרות, האקרים יכולים לנצל את פרצת האבטחה המדוברת על מנת להתחבר לאוזניות בעזרת מכשיר נוסף ולצוטט לשיחות הטלפון שאנו מנהלים עימן. 
תחילה, החברה לא אישרה את התרחיש ובהודעה שפרסמה לתקשורת היא כתבה כי: "למען ההגנת על לקוחותינו, אפל נמנעת מלחשוף, לדון או לאשר תקלות ופרצות אבטחה עד כאשר יבוצע תחקיר על הסוגייה ויפורסם עדכון תוכנה אשר נותן מענה לבעיה".
כאמור, זוהי לא פרצת האבטחה הראשונה שהתגלתה במכשירי החברה בחודשים האחרונים, רק לאחרונה התגלתה פרצת אבטחה שאפשרה להאקרים לאסוף מידע רגיש של לקוחות שבבעלותם אייפון, אייפד ואפל וואטש. כמו כן, אפל הקפידה על דפוס פעילות זהה כאשר גם דאז היא לא הודתה אם היו לקוחות אשר העידו שמידע רגיש שלהם נגנב בעקבות אותה פרצת אבטחה.
למרות כל זה, אפל ממשיכה להציג את ערך הפרטיות בחזית המיתוג שלה, כאשר רק לאחרונה במסגרת אירוע ה-WWDC שנערך בתחילת החודש, היא עשתה זאת שוב במסגרת החשיפה ה- Apple Intelligence, טכנולוגיית הבינה המלאכותית פרי יצירתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה