דיגיטל וטק

פייסבוק מכניסה לאפל: פרסמה איך תחמקו מתשלום עמלה של 30%

חברת אפל פרסמה לאחרונה כי היא תגבה עמלה של 30% על קידום פוסטים דרך אפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. לאחר שהתקבלו תלונות רבות ממשתמשים, בעיקר מעסקים קטנים, פייסבוק מפרסמת את הדרך לעקוף את התשלום
מערכת ice | 
פוסטים ברשתות חברתיות (צילום shutterstock)
קרבות מרים שלא פעם הסתיימו רק בבית המשפט, אירעו בהיסטוריה הארוכה של מאבקי הכוחות בצמרת עולם הטכנולוגיה. לא מן הנמנע כי גם המהלך הבא של פייסבוק תגרור טענות מצידה של אפל ואולי אף טענות קשות.
יצרנית האייפון הענקית פרסמה לאחרונה כי תוסיף עמלה בגובה 30% על קידום פוסט ממומן, דרך האפליקציות של פייסבוק ואינסטגרם, שהורדו מחנות האפליקציות של אפל. כעת פייסבוק מפרסמת באתר האינטרנט של חברת האם מטא, כיצד ניתן לחמוק את התשלום לאפל ולעקוף אותו.
העמלה תחויב על ידי אפל, על פי הנחיות החברה, כאשר הקידום ייעשה דרך האפליקציות שהורדו מהחנות, אז מה עשו בפייסבוק? הודיעו ללקוחות שיוכלו פשוט להיכנס לחשבונם דרך הדפדפן ולא דרך האפליקציות, ולבצע את הקידום הרצוי.
בפייסבוק טוענים כי המהלך נעשה כדי לשמור על הקהילה שתפגע מהחלטת אפל ברמה הגבוהה ביותר, וזו קהילת העסקים הקטנים, שלעתים כל השיווק והפרסום שלהם נעשה על ידי הרשתות החברתיות בכלל, ופייסבוק ואינסטגרם בפרט. התשלום של אפל יחול, על פי החברה, על כלל משתמשי אפל ברחבי העולם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה