דיגיטל וטק

הגלקסי S24 המוזל נחשף לראשונה: ינגיש את ה-AI לכולם?

דליפה חדשה חושפת פרטים מקיפים על גרסת המעריצים של ה-S24, שיגיע עם פלטפורמת הבינה המלאכותית Galaxy AI של סמסונג, ויגיע בצבעים מגוונים. האם זהו מכשיר הדגל במחיר משתלם שמעריצי סמסונג חיכו לו?
רפאל בן זקרי |  1
Galaxy S24 FE (צילום Android Headlines)
דליפה חדשה של ה-Samsung Galaxy S24 FE חושפת כמעט את כל מה שצריך לדעת על המכשיר לפני השקתו הרשמית, שצפויה בקרוב. המידע שדלף מצביע על כך שגרסת המעריצים למכשיר הדגל תכלול גם את פלטפורמת הבינה המלאכותית Galaxy AI של סמסונג.
סדרת ה-Fan Edition של סמסונג נועדה לספק למשתמשים חוויית דגל במחיר משתלם יותר, תוך שילוב התכונות העיקריות והמתקדמות של סדרת ה-Galaxy S, אך עם ויתור על כמה מאפיינים שוליים כדי להוריד את העלויות.
ה-Samsung Galaxy S24 FE יגיע עם המעבד Exynos 2400e, מסגרת אלומיניום ותצוגה בגודל 6.7 אינץ' ברזולוציית +FullHD עם קצב רענון של 120Hz ובהירות שיא של 1,900 ניטים, יחד עם הגנה של +Gorilla Glass Victus. המכשיר יכלול ארבע מצלמות: מצלמה ראשית של 50 מגה פיקסל, מצלמה אולטרה רחבה של 12 מגה פיקסל, מצלמת טלפוטו של 8 מגה פיקסל (עם זום אופטי 3x) ומצלמת סלפי של 10 מגה פיקסל.
ה-Galaxy S24 FE יגיע עם הגנה בפני מים, והסוללה תגיע בקיבולת של 4,565mAh, ותספק זמן סוללה של עד 78 שעות של ניגון מוזיקה ועד 29 שעות של צפייה בווידאו. הצבעים שבהם יהיה זמין המכשיר הם גרפיט, כחול, כסף/לבן, ירוק וצהוב, כאשר יהיו שני גוונים נוספים בלעדיים לאתר של סמסונג.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחירים מופקעים. (ל"ת)
    גזלן 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור