דיגיטל וטק

עידן ה-AI: כך סמסונג מתכננת להסתער ולכבוש את השוק

באירוע Unpacked בפריז, סמסונג חשפה אמש את סדרת המכשירים החדשה שלה עם דגש על פלטפורמת Galaxy AI. עם שילוב הבינה המלאכותית בתחומי הבריאות, הכושר, הצילום והפרודוקטיביות, סמסונג מקווה להוביל את השוק ולנצל את ההזדמנות להתחרות באפל. האם האסטרטגיה תצליח?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy AI (צילום Shutterstock)
סמסונג חשפה אתמול בפריז, צרפת, סדרת מכשירים חדשים במהלך אירוע Unpacked שלה. בין החידושים שחשפה היו הטלפונים מתקפלים מהדור השישי, שעונים חכמים מהדור השביעי וטבעת חכמה בשם Galaxy Ring. אבל הכוכבת המרכזית של האירוע הייתה דווקא פלטפורמת ה-Galaxy AI של החברה, שסמסונג מקווה כי תוביל את החברה לשיאים חדשים בשוק.
פלטפורמת Galaxy AI, שהושקה לראשונה עם קו הסמארטפונים Galaxy S24, כוללת יכולות בינה מלאכותית גנרטיבית המשולבות באפליקציות הבריאות, הכושר, הצילום, הפרודוקטיביות והגלישה באינטרנט של סמסונג. בהחלטה אסטרטגית שעוד תיבחן בפרספקטיבה עתידית, החברה שמה לעצמה מטרה לרכוב על גל הבינה המלאכותית כדי להניע את מכירות המכשירים שלה, במיוחד מול המתחרה המובילה שלה, אפל, שצפויה להשיק בקרוב את פלטפורמת הבינה המלאכותית שלה.
סמסונג מציגה את ה-Galaxy AI כתכונה מרכזית בכל מכשיריה החדשים, כולל מצב שיחה המאפשר שיחה עם אדם בשפה שונה באמצעות תרגום מיידי, ותכונת "Energy Score" המחושבת על פי נתוני שינה ופעילות גופנית. בנוסף, ניתן לצייר על תמונות באמצעות האפליקציה או לדוגמה לצייר משקפי שמש מציאותיים על פני המצולמים.
השילוב של בינה מלאכותית בכל תחומי השימוש צפוי לתת לסמסונג יתרון ברור בשוק, והחברה מקווה שזה יגרום ללקוחות להישאר עם החברה ולשדרג למכשירים החדשים יותר. בניגוד לאפל, שמציעה את שירותי הבינה המלאכותית רק במכשירי iPhone 15 Pro והדגמים העתידיים שיושקו בסתיו, סמסונג מציעה את פלטפורמת ה-Galaxy AI גם לדגמים קודמים כמו S22 ו-Z Fold ו-Flip 4 מ-2022, ו-S23 ו-Z Fold ו-Z Flip 5 מ-2023.
עם יותר מ-77% מבעלי ה-S24 שמשתמשים בתכונות הבינה המלאכותית, סמסונג לא פוסלת אפשרות לגבות תשלום על השירותים הללו בעתיד. כעת רק נותר לקוות שהאסטרטגיה תוכיח את עצמה בשטח, מעבר להבטחה השיווקית של מוצר AI מתקדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה