דיגיטל וטק

סמסונג מפתיעה: אילו מכשירי ביניים יקבלו את תכונות ה-AI?

סמסונג מתכוונת להביא בקרוב את תכונות הבינה המלאכותית של Galaxy AI למיליוני מכשירים נוספים בקטגוריית מכשירי הביניים. מה המשמעות של המהלך הזה למשתמשים ואילו תכונות יגיעו לדגמים הללו?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy AI (צילום Samsung)
סמסונג מתכוננת לשדרג את סדרת הטלפונים לשוק הביניים שלה, ה-Galaxy A עם תכונות בינה מלאכותית שהיו עד כה נחלתם הבלעדית של מכשירי הדגל. בעוד שמשתמשי מכשירי הדגל של סמסונג גלקסי ממתינים לעדכון One UI 7 עם אנדרואיד 15, החברה מתמקדת תחילה בעדכון One UI 6.1.1 שיביא את פלטפורמת הבינה המלאכותית Galaxy AI למכשירים זולים יותר.
לפי SamMobile, סמסונג מתכננת להוסיף את תכונות הבינה המלאכותית שלה לסדרת הטלפונים המצליחה שלה, גלקסי A. זו תהיה הפעם הראשונה שתכונות Galaxy AI יופיעו בטלפונים בינוניים בסדרת הגלקסי, וייתכן שזה יקרה יחד עם עדכון One UI 6.1.1. המכשירים הראשונים שיקבלו את התכונות יהיו ככל הנראה דגמי גלקסי A55 ו-A35, שיצאו בשנת 2024 וכוללים מעבדים מהירים יותר וזיכרון RAM גדול יותר.
עם זאת, לא כל האפשרויות הנתמכות בבינה מלאכותית יגיעו למכשירים הזולים יותר של סמסונג, וזה לא מפתיע. בסדרת מכשירי הדגל, S24, סמסונג שילבה סט מלא של תכונות בינה מלאכותית כמו Live Translation ו-Circle to Search הפועלות על ידי עדכון אנדרואיד 14 ומעבד Snapdragon 8 Gen 3 שתוכנן במיוחד עבור סמסונג. עם זאת, ככל הנראה, דגמי גלקסי A55 ו-A35, המופעלים על ידי שבבים שונים, לא יוכלו להריץ את כל תכונות ה-Galaxy AI שיגיעו עם עדכון One UI 6.1.1, אך הם עדיין ייהנו מחלק מהתכונות המשופרות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה