דיגיטל וטק

הטבעת שמאיימת על סמסונג: מה מסתתר מאחורי ההצלחה של RingConn?

הדור השני של הטבעת החכמה RingConn זוכה להצלחה מסחררת במימון המונים, עם גיוס של מעל 1.6 מיליון דולר, ומחיר נגיש לכל רוכש. מה הופך את הטבעת הזו לאיום על סמסונג והאם היא באמת שווה את ההייפ?
רפאל בן זקרי | 
RingConn Gen 2 (צילום RingConn)
טבעות חכמות הופכות יותר ויותר לפופולריות משמעותית לאחרונה, כאשר הן מציעות יכולות מתקדמות למעקב אחר בריאות ופעילות גופנית. אחת הטבעות הבולטות בתחום היא RingConn, אשר זכתה לשבחים רבים בזכות העיצוב הנוח והדיוק במעקב נתונים.
הדור השני של הטבעת החכמה RingConn, שנמצא כעת במימון המונים דרך קיקסטארטר, גורף כעת הצלחה רבה. מאז תחילת הקמפיין בתחילת אוגוסט, הטבעת גייסה מעל 1.6 מיליון דולר והפכה לקמפיין הטבעת החכמה המהיר ביותר שהגיע למיליון דולר, תוך עקיפת הקמפיין הקודם תוך 36 שעות בלבד.
הטבעת החכמה המקורית RingConn הציעה מעקב שינה, פעילות גופנית, מדידת קצב לב, ומעקב אחר לחץ. עם חיי סוללה של עד 7 ימים, היא נחשבה לאלטרנטיבה חזקה לטבעות חכמות אחרות. הדור השני של הטבעת מציע מספר שדרוגים מרשימים בהשוואה לקודמו. ביניהם עיצוב חלק יותר, חיי סוללה מורחבים ל-12 ימים (בהשוואה למקסימום של שבעה ימים בעבר), ויכולת לעקוב אחר דום נשימה בשינה בדיוק של 90%. בנוסף, הטבע  שומרת על כל התכונות המקוריות כמו מעקב שינה, פעילות, לחץ ודופק, תוך שמירה על מחיר נגיש.
למרות עלייה קלה במחיר הקמעונאי המלא ל-$299 (מ-$279), RingConn Gen 2 עדיין זולה יותר מהמתחרים שלה. תומכי פרויקט הקיקסטארטר יכולים לרכוש את הטבעת ב-$209, חיסכון משמעותי בהשוואה למחיר הצפוי של ה-Galaxy Ring שעומד על $399.
הטבעת החכמה המקורית RingConn זכתה לשבחים על מעקב נתונים מדויק וחיי סוללה חזקים. למרות שהיו לה כמה בעיות סנכרון ומעקב אימונים תת-פרופורמטיבי, היא נחשבה לאלטרנטיבה חזקה לטבעות חכמות יוקרתיות אחרות, במיוחד בגלל הערך שלה.
עם השקת RingConn Gen 2 המתוכננת לספטמבר, היא צפויה להיות מתחרה חזקה בשוק הטבעות החכמות הזולות ויכולה להתחרות ב-Galaxy Ring. הצלחת הקמפיין והשיפורים בדגם החדש מצביעים על כך ש-RingConn Gen 2 עשויה להיות אחת מהטבעות החכמות המשתלמות ביותר לשנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה