דיגיטל וטק

סמסונג מציגה את הטבעת החכמה והשעונים החדשים בסדרת הגלקסי

באירוע הכרזה שערכה בפריז, סמסונג חשפה את ה-Galaxy Watch 7, Watch Ultra והטבעת החכמה Galaxy Ring, הכוללים חיישנים מתקדמים לניטור בריאות. עם טכנולוגיית AI מתקדמת ועיצוב נוח לשימוש יומיומי, המכשירים החדשים מבטיחים לשנות את חוויית עתיד ניטור הבריאות
רפאל בן זקרי | 
Watch 7 Series Galaxy Ring (צילום Samsung)
סמסונג מצטרפת לחגיגת ההכרזות ומציגה את הדור הבא בסדרת המכשירים הלבישים שלה, ה-Galaxy Watch 7, Watch Ultra והטבעת החכמה Galaxy Ring, הכוללים חיישנים מתקדמים לניטור בריאות והפקת תובנות מותאמות אישית.
ה-Galaxy Ring היא גולת הכותרת של המוצרים החדשים והפריט המעניין ביותר שחיכו לו רבות. היא מספקת גישה נוחה לניטור בריאותי מתמשך וטכנולוגיות AI מתקדמות שמעניקות תובנות מעמיקות על הבריאות האישית. הטבעת מתאימה לשימוש בכל שעות היממה, כולל במהלך השינה, ומספקת נתונים מדויקים על דפוסי השינה, דופק, וקצב נשימה. הודות לעיצוב הקל והנוח שלה, היא מתאימה לשימוש יומיומי ולא מפסיקה לנטר גם במצבים מאתגרים.

סדרת ה-Galaxy Watch 7 | סמסונג
הטבעת מציעה ניטור בריאותי רציף במארז קל ונוח לשימוש. היא כוללת עמידות למים בדרגת 10ATM, גימור טיטניום דרגה 5, ושלושה צבעים לבחירה – שחור טיטניום, כסף טיטניום וזהב טיטניום – עם ערכת מידות של תשעה גדלים. הטבעת שוקלת בין 2.3 ל-3.0 גרם בלבד, ומבטיחה נוחות גם בשימוש ממושך. חיי הסוללה של ה-Galaxy Ring הם עד שבעה ימים, והיא כוללת נרתיק טעינה עם תאורת LED לחיווי מצב הטעינה.
השעון החכם Galaxy Watch 7 החדש יאפשר למשתמשים להבין את מצבם הבריאותי בצורה הוליסטית, עם מעקב אחר למעלה מ-100 אימונים ושגרת אימון אישית. הוא כולל גם תכונות כמו Sleep Apnea ו-Irregular Heart Rhythm Notification לניטור בריאות הלב. השעון מצויד בשבב העוצמתי ביותר בסדרת Galaxy Watch, מעבד 3 ננומטר שמעניק חוויית שימוש חלקה ורציפה יותר עם CPU מהיר פי שלושה ושיפור של 30% בצריכת החשמל של מעבד היישומים.
ה-Galaxy Watch 7 הוא השעון החכם הראשון בסדרת Galaxy שכולל מערכת GPS בתדר כפול, בעוד שחיי הסוללה שלו הם עד 48 שעות בשימוש רגיל ועד 100 שעות במצב חיסכון בסוללה.
הדגם החזק בסדרת השעונים, ה-Watch Ultra, מציע חוויות כושר עם יכולות AI מתקדמות. הוא כולל עיצוב חדש ומערכת Dynamic Lug לשיפור הנוחות וההגנה, עם מסגרת טיטניום דרגה 4 לעמידות מרבית. השעון מתאים לשימוש בתנאים קיצוניים כמו שחייה בים ורכיבת אופניים בסביבות מאתגרות. חיי הסוללה של ה-Galaxy Watch Ultra הם עד 48 שעות בשימוש רגיל ועד 100 שעות במצב חיסכון בסוללה.

ה-Galaxy Ring | סמסונג
בעוד שה-Galaxy Ring לא תהיה זמינה למכירה בישראל לעת עתה, השעונים החדשים ניתנים להזמנה מוקדמת החל מהיום, ולרכישה בחנויות החל מה-24 ביולי. מחירי ה-Galaxy Watch Ultra יעמדו על 2,599 שקלים לדגם LTE. דגמי ה-Galaxy Watch7 יימכרו במחירים הבאים: 1,549 שקלים לדגם LTE בגודל 44 מ"מ, 1,399 שקלים לדגם LTE בגודל 40 מ"מ, 1,349 שקלים לדגם בלוטות' בגודל 44 מ"מ, ו-1,199 שקלים לדגם בלוטות' בגודל 40 מ"מ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה