דיגיטל וטק

אפל נכנעת לתחרות? זה המכשיר שייפרד מהאלומיניום לטובת פלסטיק

אפל בודקת את האפשרות להשיק גרסה חדשה של ה-Apple Watch SE, עם מעטפת פלסטיק במקום אלומיניום, במטרה להוזיל את המחיר ולהנגיש את השעון לציבור הרחב. במהלך המזכיר את ה-iPhone 5C, השעון החדש צפוי להתחרות בשעונים הרבים שמציעות המתחרות ובראשן סמסונג
רפאל בן זקרי |  1
אפל שעון חכם
אפל לא עוצרת רק בבינה מלאכותית, וממשיכה לנסות להישאר רלוונטית גם בשווקים נמוכים יותר. לפי דיווח חדש, החברה מתכננת להשיק גרסה חדשה וזולה יותר של השעון החכם Apple Watch SE, שעשוי לכלול מעטפת פלסטיק קשיחה, במקום אלומיניום.
לפי הדיווח המקורי של מרק גורמן מבלומברג, המטרה של אפל במהלך הזה היא להוזיל את עלות הייצור של השעון החכם המוזל שלה ולהפוך אותו לנגיש יותר לציבור הרחב. כיום, ה-Apple Watch SE נמכר במחיר של 249 דולר, בעוד שהשעון המתחרה המוזל של סמסונג, Galaxy Watch FE, נמכר במחיר של 199 דולר.
המהלך הנוכחי מזכיר את השקת ה-iPhone 5C ב-2013, אז אפל הציגה מכשיר עם מעטפת פלסטיק צבעונית עם תג מחיר נגיש יותר. למרות שהמכשיר עורר מחלוקת בשל השימוש בחומר זול יותר, הוא פתח את השוק למשתמשים חדשים שהיו מעוניינים באייפון במחיר נגיש יותר. ההחלטה של אפל להוזיל את ה-Apple Watch SE באמצעות מעטפת פלסטיק עשויה לעורר תגובות דומות, אך יש לה פוטנציאל להרחיב את קהל הלקוחות של החברה.
הצעד הזה של אפל, ברקע דיווחים נוספים על כך שהחברה עובדת על משקפי מציאות מדומה מוזלים, מדגיש את הניסיון של החברה להנגיש עוד יותר את מוצריה, כדי לתת מענה לתחרות הקשה שקיימת בשוק השעונים החכמים. ככל שהמגמה הזו תמשיך, אנו עשויים לראות מוצרים נוספים של אפל שמשתמשים בחומרים זולים יותר כדי להנגיש את המוצרים לקהל רחב יותר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפל יצאת מדעתך
    יוסי 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה לחברה הזאת ירדה מין הפסים
    סגור