דיגיטל וטק

אפל עם חידוש מהפכני: זה השעון שיתריע בפני מחלות

ענקית הטכנולוגיה ממשיכה לנסות להמציא את עצמה מחדש וכעת, דיווח בבלומברג מגלה כי שני דגמים חדשים מסדרה 8 של השעון יכללו חיישן המודד טמפרטורת גוף
מערכת ice | 
שעון אפל apple watch (צילום יח"צ)
בספטמבר צפויה ענקית הטכנולוגיה אפל להשיק את הסדרה החדשה של שעוני ה-Apple Watch שלה. כעת, על פי דיווח אחרון ב'בלומברג', עושה רושם כי החברה מנסה להמשיך להמציא את עצמה מחדש, כששני דגמים חדשים מסדרה 8 של השעון יכללו חיישן המודד טמפרטורת גוף. 
"היכולת תוכיח את עצמה במהלך בדיקות פנימיות" אמר מרק גורמן, שסייג בעבר ואמר כי התכונה הייתה בגדר שמועה במשך תקופה מסוימת, אך האימוץ שלה עדיין רחוק מלהתממש. למרות ההערכה ההיא, כעת, גורמן סבור כי החידוש המהפכני יכול להתממש בקרוב. 
על פי ההערכות, חיישן הטמפרטורה לא יהיה בדור השני  של Apple Watch SE, השעון המוזל יותר שעשוי להיות גם כן במהלכו של פיתוח בימים אלה, אלא ב-Apple Watch סדרה 8 בלבד בשלב זה, דגם שהוא "מהדורה קשיחה שמיועדת למי שעושים ספורט אתגרי".
אתם בטח שואלים את עצמכם בשביל מה בכלל צריך שעון שמודד חום גוף? ובכן, אחרי השנתיים האחרונות, באפל רצו לפתח מכשיר שיוכל להתריע בפני אנשים שמפתחים חום, דבר שעלול להעיד על מחלות מסוימות. ובכל זאת, ענקית הטכנולוגיה מבהירה כי בדיקת השעון איננה תחליף לבדיקה של מדחום ייעודי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה