דיגיטל וטק

גוגל ואפל בדרך להסיר את אחת האפליקציות הפופולאריות ביותר

ברנדן קאר, אחד מהנציבים של ה-FCC, שיתף ביום שלישי באמצעות טוויטר מכתב למנכ"ל אפל, טים קוק ולמנכ"ל אלפבית, סונדאר פיצ'אי, שהצביע על דיווחים והתפתחויות אחרות שגרמו ל-TikTok לא לעמוד במדיניות חנות האפליקציות של שתי החברות. אם אפל ואלפבית לא יסירו את TikTok, עליהן לספק לו הצהרות עד ה-8 ביולי
מערכת ice |  7
טיקטוק פייסבוק וזום (צילום Pexels, Freepik)
ראש נציבות התקשורת הפדרלית של ארצות הברית חשף כי הוא ביקש משתי ענקיות הטכנולוגיה, אפל וגוגל, להסיר את TikTok מחנויות האפליקציות שלהן בגלל חששות הקשורים לאבטחת מידע בסין.
אפליקציית הווידאו הקצר הפופולרית ביותר נמצאת בבעלות חברת ByteDance הסינית, שעמדה בפני בדיקה אמריקאית תחת הנשיא דונלד טראמפ. ברנדן קאר, אחד מהנציבים של ה-FCC, שיתף באמצעות טוויטר מכתב למנכ"ל אפל טים קוק ולמנכ"ל אלפבית סונדאר פיצ'אי. המכתב הצביע על דיווחים והתפתחויות אחרות שגרמו ל-TikTok לא לעמוד במדיניות חנות האפליקציות של שתי החברות.
 
"TikTok היא לא מה שהיא נראית על פני השטח. זו לא רק אפליקציה לשיתוף סרטונים מצחיקים או מם. זה הבגד של הכבשה", אמר במכתב. "בבסיסו, TikTok מתפקדת ככלי מעקב מתוחכם הקוצר כמויות נרחבות של נתונים אישיים ורגישים". אלפבית, אפל ו-TikTok לא הגיבו מיד לבקשות CNBC להגיב.
ההצהרות צריכות להסביר: "הבסיס למסקנת החברה שלך שהגישה החשאית לנתוני משתמש פרטיים ורגישים בארה"ב על ידי אנשים שנמצאים בבייג'ינג, יחד עם הדפוס של TikTok של ייצוגים והתנהלות מטעות, אינה סותרת אף אחת ממדיניות חנות האפליקציות שלך", לפי קאר. טראמפ מינה את קאר ב-2018 לכהונה של חמש שנים ב-FCC. הסנאט אישר בדצמבר כי יו"ר הוועדה, ג'סיקה רוזנוורצל, תישאר לכהונה נוספת של חמש שנים.

במכתבו של קאר צוטט דיווח של BuzzFeed News מוקדם יותר החודש, שאמר שהקלטות של הצהרות עובדי TikTok הצביעו על כך שלמהנדסים בסין יש גישה לנתונים בארה"ב בין ספטמבר 2021 לינואר 2022. נאמר: "אנחנו יודעים שאנחנו בין הפלטפורמות הנבדקות ביותר מנקודת מבט אבטחה, ואנו שואפים להסיר כל ספק בנוגע לאבטחת נתוני המשתמשים בארה"ב. זו הסיבה שאנחנו שוכרים מומחים בתחומם, עובדים ללא הרף כדי לאמת את תקני האבטחה שלנו, ומביאים צדדים שלישיים בעלי מוניטין ובלתי תלויים כדי לבדוק את ההגנות שלנו".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    יהלי נעמד
    יהלי 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלאלא
    סגור
  • 5.
    באמת הגיע הזמן לקבור את האפליקציה הזוועתית הזאת
    אלי 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סתם דרעק שמטמטם ומדרדר את הצעירים
    סגור
  • 4.
    אפליקצייה מזעזעת שחבל שמזמן לא בוטלה (ל"ת)
    ציפוש 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 3.
    אל תשמרו תמונות בפלאפון תעלו תכנים כללים בלבד וזהו
    האמת 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה יש להם לעקוב חולי נפש חטטנים מה שגם האפליקציה הזאת תופסת מקום ענקי והורס את הפלאפונים בגלל הטיקטוק התקלקלו לי 3 פלאפונים המעבד הלוח אם התחמם יתר על המידה ולגמרי מסך שלור מקולקל כך שטיקטוק אםליקציה כבדה מאוד תופס את כל נפח האיחסון במכשיר אז רק שתדעו
    סגור
  • 2.
    "הבגד של הכבשה"... התרגום הנכון הוא: עור הכבש (בו הז
    יצחק 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    זאב בעור של כבש
    סגור
  • 1.
    טיק טוקמרגלת עבור הסינים, אפל וגוגל מרגלים עבור עצמם
    יסמין 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ומי שלא רוצה שירגלו אחריו - יש טלפונים ניידים טיפשים בלי אינטרנט או gps בסביבה - ממליצה להשתמש באחד כזה.
    סגור
  • מרגלים עבור ארה''ב
    פקניו 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אנחנו כבר לא תמימים. זו בסך הכל מלחמה בתחרות...
    סגור