דיגיטל וטק

סמסונג מפתיעה: טבעת חכמה לא רק למכשירי גלקסי?

כאשר סמסונג הכריזה על הטבעת החכמה, Galaxy Ring, נדמה היה שהיא פועלת רק עם מכשירי סמסונג. אולם, יוטיובר גילה שהטבעת פועלת גם עם מכשירי אנדרואיד אחרים, וייתכן שתתמוך באייפון בעתיד. מה עוד מסתתר מאחורי ההכרזה המפתיעה של סמסונג?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Ring (צילום Samsung)
כאשר סמסונג הכריזה על הטבעת החכמה, Galaxy Ring, נדמה היה כי היא מסוגלת להתחבר רק לסמארטפונים של סמסונג. עם זאת, מתברר כי הטבעת מסוגלת לפעול גם עם מכשירי אנדרואיד אחרים.
במהלך ההכרזה שערכה מוקדם יותר החודש, סמסונג הציגה את הטבעת בצורה שהובילה להאמין כי היא פועלת אך ורק עם מכשירי Galaxy. אך יוטיובר בשם M. Brandon Lee הראה שהטבעת פועלת גם עם מכשיר אנדרואיד של חברת Nothing. כל מה שנדרש היה זה להתקין את אפליקציית Galaxy Wearable מחנות Google Play ולעבור את תהליך ההתקנה.
לפי מקורות בתעשייה, ייתכן שהטבעת תעבוד גם עם מכשירי אייפון, אך התמיכה בהם תגיע בשלב מאוחר יותר. ואם כך, ייתכן שגם תגיע תמיכה רשמית למכשירי אנדרואיד נוספים בהמשך.
הטבעת החכמה, העשויה מטיטניום, כוללת חיישני בריאות המודדים קצב לב, שינה, טמפרטורה ואימונים. בנוסף, היא מספקת מדד אנרגיה יומי המבוסס על השינה, הטמפרטורה והאימונים שלכם. הטבעת עמידה למים עד לעומק של 100 מטרים ונטענת באמצעות מטען USB Type-C, עם סוללה שמחזיקה כשבוע ימים.
סמסונג מציעה את הטבעת בשלושה צבעים – שחור טיטניום, זהב טיטניום וכסף טיטניום, ובתשעה גדלים שונים. מחירה בארה"ב הוא 400 דולר, ובשלב הזה לא תגיע לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה