דיגיטל וטק

סמסונג מסתכנת? זה המהלך שעשוי לפגוע בביצועי הטאבלט שלה

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית צפויה לבצע שינוי משמעותי בסדרת הטאבלטים הבאה שלה, Galaxy Tab S10, ולעבור משבבי קוואלקום לשבבי MediaTek עקב עליית מחירים. האם המהלך ישפיע על ביצועי המכשירים וימשיך גם לסדרת Galaxy S25?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Tab S10 (צילום Wccftech)
סמסונג עשויה לערוך שינוי משמעותי בסדרת הטאבלטים החדשה שלה, Galaxy Tab S10, ולהיפרד מקוואלקום לטובת MediaTek הטייוואנית, כאשר תשלב את ערכת השבבים +Dimensity 9300 במקום ערכות ה-Snapdragon שבהן השתמשה עד כה.
הסיבה לשינוי עשויה להיות עלייה צפויה של 25-30% במחיר של ערכת Snapdragon 8 Gen 4, מה שעלול להשפיע על העלויות ללקוחות או על רווחי החברה, כך לפי המדליף הנודע, Ice Univers.
דיווח נוסף מהחודש שעבר הציע כי סמסונג תשקול להשתמש בערכת שבבים של MediaTek גם בסדרת Galaxy S25 בתחילת 2025, עקב התפוקה המוגבלת של שבב Exynos 2500. המעבר האפשרי לערכת השבבים של MediaTek מעורר שאלות רבות על התכנון האסטרטגי של סמסונג וההשפעה של שינוי זה על הביצועים והאמינות של המכשירים החדשים.
דיווחים נוספים על סדרת הטאבלטים Galaxy Tab S10 מציינים כי ייתכן שהיא תוגבל לדגמי Plus ו-Ultra בלבד, תוך ביטול הדגם הבסיסי, כאשר שינוי כזה עשוי לשקף את המגמות החדשות בתכנון ובמיצוב מוצרי סמסונג בשוק הטאבלטים הגלובלי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה