דיגיטל וטק

מתחרה לאייפד? הטאבלט החזק הבא של סמסונג נחשף בתמונות ראשונות

הדלפות חדשות חושפות את העיצוב והמאפיינים של ה-Galaxy Tab S10 Ultra, טאבלט הדגל של סמסונג, המציע ביצועים חזקים עם עיצוב דק יותר ומצלמות משופרות. אז מה צפוי לנו בטאבלט החזק ביותר של סמסונג עד כה?
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Tab S10 (צילום Wccftech)
בעוד שסמסונג מתכוננת לאירוע הקיץ שלה בחודש הבא, הדלפות חדשות חושפות את העיצוב והמאפיינים של ה-Galaxy Tab S10 Ultra, הטאבלט החזק הבא של החברה, שצפוי להגיע לשוק בשנה הבאה.
ה-Galaxy Tab S10 Ultra נחשף לאחרונה בתמונות חדשות, המציגות עיצוב דומה לקודמו, עם רמקולים מרובעים ומצלמות קדמיות ואחוריות כפולות, כולל מקום לטעינת עט ה-S Pen. המידות של הטאבלט יהיו דומות לאלו של קודמו, למעט עובי דק יותר של 5.45 מ"מ.
בצד החומרה, לא ידועים כרגע פרטים רבים. החברה עשויה לבחור בין שבבי Exynos לשבבי Snapdragon, לצד שדרוגים נוספים. ייתכן כי סמסונג תציע דגמים עם עד 1TB אחסון ו-16GB RAM, כאשר דגמים מסוימים יכללו 12GB RAM. אם לוקחים בחשבון את הסוללה בנפח 11,200mAh בדגמים הקודמים, יש סיכוי שהחברה תשדרג את הקיבולת בדגם הבא.
ה-Galaxy Tab S9 נחשב לאחד הטאבלטים הטובים כיום, וגרסת ה-Ultra שלו עם מסך AMOLED בגודל 14.6 אינץ' מתאימה לשימושים רבים. כשנה לאחר השקת סדרת Tab S9, צפוי היורש לצאת בתחילת השנה הבאה, יחד עם סדרת מכשירי הדגל ה-Galaxy S25.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה