דיגיטל וטק

סמסונג מאכזבת? זה השינוי המפתיע שהיא מתכננת ל-Galaxy S25

סמסונג מחפשת חלופות למעבד שלה בעקבות קשיי ייצור בטכנולוגיית 3 ננומטר. עם עליית המחיר של מעבדי קוואלקום, החברה ככל הנראה תיאלץ להשתמש במעבד של חברה פחות מוכרת, כאשר ההחלטה עשויה להשפיע על המחיר והביצועים של מכשירי החברה
רפאל בן זקרי | 
Galaxy S24 (צילום Shutterstock)
סמסונג מחפשת חלופות למעבד עבור סדרת מכשירי הדגל העתידית של החברה, ה-Galaxy S25, בשל קשיים בתהליך הייצור של שבב ה-Exynos 2500 שלה בטכנולוגיית 3 ננומטר.
לפי דיווחים, השבב של סמסונג עשוי לא להיות מוכן בזמן עד להכרזה על סדרת המכשירים הבאה, בעוד החברה מנסה להימנע מלשלב את מעבד Snapdragon 8 Gen 4 של קוואלקום, בגלל עלייה משמעותית במחיר שלו.
לפי מקור קוריאני, קצב הייצור של השבב Exynos 2500 עומד על כ-20%, נמוך משמעותית מהדרוש לייצור המוני, ולכן לא סביר שישולב במכשירי ה-Galaxy S25. הפתרון של סמסונג, לפי דיווחים, עשוי להיות בדמות שבב של חברת MediaTek. הדיווח לא מפרט איזה שבב בדיוק ייבחר, אך יתכן שמדובר ב-Dimensity 9300 Plus, שעל פי שמועות יכנס גם לטאבלט Galaxy Tab S10 Plus.
יצרנית השבבים הטייוואנית MediaTek כבר חשפה כי בעתיד המעבד Dimensity 9300 Plus ישולב במכשירי פרימיום בארצות הברית, וכבר כעת, המכשיר המתקפל החדש של מוטורולה כולל שבב של החברה. עם זאת, ייתכן שזו לא ההחלטה נבונה מצד סמסונג, בהתחשב בכך שהשבב Dimensity 9300 Plus מבוסס על טכנולוגיית 4 ננומטר, בעוד שה-Snapdragon 8 Gen 4 ייוצר בטכנולוגיית N3E של TSMC.
הדיווח הנוכחי לא מבוסס על מקור בעל רזומה עשיר, ולכן יש להתייחס אליו בזהירות. בעבר, האנליסט מינג-צ'י קואו ציין שכל סדרת ה-Galaxy S25 תהיה מצוידת בשבב Snapdragon 8 Gen 4, מה שעלול לגרום לעלייה במחירם בהשוואה ל-Galaxy S24. מה גם שסמסונג הכחישה לאחרונה דיווחים על פגמים בטכנולוגיית ה-3 ננומטר שלה, כך שייתכן שהיא תשתמש באסטרטגיית השבבים של השנה הקודמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה