דיגיטל וטק

אפל משנה את התוכניות: האם השקת האייפון הדק בוטלה?

אפל מתמודדת עם עיכובים בפיתוח האייפון הדק החדש, המתוכנן לשנה הבאה. בעיות בעמידות הרכיבים שיאפשרו את המבנה הדק עלולות לגרום לדחיית ההשקה לפרק זמן לא ידוע. האם המכשיר הדק יגיע לשוק בזמן, או שהדחייה בלתי נמנעת?
רפאל בן זקרי | 
אייפון 16 (צילום shutterstock)
למרות התכנון להציג בשנה הבאה מכשיר אייפון דק במיוחד, אפל נתקלת בבעיות ועיכובים שמאיימים על לוחות הזמנים המקוריים של החברה. המכשיר הדק החדש היה אמור להיות אחד מהחידושים הגדולים של השנה הקרובה, אך כעת, לפי האנליסט הידוע מינג-צ'י קואו, אפל נאלצת לדחות את השימוש ברכיבי RCC שחוסכים מקום פנימי במכשיר, מה שהיה מאפשר עיצוב דק יותר או סוללות גדולות יותר.
השימוש בטכנולוגיה זו נדחה בשל בעיות עמידות ואי יכולת לעמוד בדרישות האיכות של אפל. קואו ציין בפוסט ברשת החברתית X כי "עקב חוסר יכולת לעמוד בדרישות האיכות הגבוהות של אפל, האייפון 17 המתוכנן לשנת 2025 לא ישתמש ב-RCC כחומר ללוח האם."
תחילה היה מדובר על שילוב הטכנולוגיה באייפון 16, אך מאז התכנון נדחה לאייפון 17, ועכשיו ישנה דחייה נוספת. עדיין לא ברור מתי אפל תשלב את רכיבי ה-RCC במכשירי האייפון, אם בכלל, והאם נראה זאת באייפון 18 או שמא מדובר בדחייה לטווח ארוך יותר.
הדחייה הזו מהווה אתגר נוסף לאפל במאבקה לשמור על מקומה המוביל בשוק הסמארטפונים, והיא תצטרך להמשיך ולחפש דרכים חדשניות לשפר את מוצריה ולעמוד בציפיות הגבוהות של לקוחותיה ברחבי העולם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה