דיגיטל וטק

הקלטת שיחות: הטוויסט השימושי שיגיע לאייפון שלכם בקרוב

לאחר שנים של ציפייה, אפל סוף סוף נענתה למשאלות המשתמשים והוסיפה פיצ'ר הקלטת שיחות ב-iOS 18. הפיצ'ר החדש יאפשר הקלטת שיחות בלחיצת כפתור, כפי שיש בגלקסי של המתחרה, אך מהו הטוויסט הייחודי שאפל מתכננת?
רפאל בן זקרי | 
iOS 18 על אייפון 15 (צילום אפל)
לאחר שנים רבות של ציפייה, אפל סוף סוף נענתה למשאלות המשתמשים והציגה ביוני האחרון את פיצ'ר הקלטת השיחות שיגיע ל-iOS 18. מדובר בבשורה משמחת עבור משתמשי אייפון רבים, שהפיצ'ר צפוי להיות זמין כבר בסתיו הקרוב. אך כפי שאנו מכירים את החברה, גם הפיצ'ר הזה יגיע עם טוויסט ייחודי.
בעבר, משתמשי האייפון נאלצו להיעזר באפליקציות צד שלישי כדי להקליט שיחות, אולם עם iOS 18, אפל משדרגת את אפליקציית הטלפון כך שניתן יהיה להקליט שיחות בלחיצת כפתור. בזמן שיחה, יופיע כפתור חדש להתחלת ההקלטה, ולחיצה עליו תיידע את הצד השני שהשיחה מוקלטת.
החידוש העיקרי שמגיע לצד פיצ'ר הקלטת השיחות לאייפון, הוא האופציה לתמלולים שיישמרו ישירות באפליקציית הפתקים, כולל סיכום אוטומטי של התמלול בעזרת בינה מלאכותית, בדומה לתכונה שהציגה סמסונג עם Galaxy AI.
פיצ'ר הקלטת השיחות יהיה זמין גם במכשירים ישנים יותר, בעוד שאופציית התמלולים תהיה זמינה במבחר שפות ואזורים עם השקת iOS 18 בסתיו הקרוב. כך, צפויה להשתפר משמעותית חוויית השימוש באייפון, שעד כה הצריך שימוש בשירותי צד שלישי עבור הקלטת שיחות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה