דיגיטל וטק

ה-AirTag של אפל מול המתחרה מבית גוגל: מי ינצח במבחן המעקב?

עונת הנסיעות בפתח, ומכשירי האיתור הקטנים מוכיחים את יעילותם במניעת איבוד מזוודות. השוואה חדשה חושפת את ההבדלים בין האיתורן הזעיר של גוגל ל-AirTag של אפל. מי מהם מספק עדכונים מדויקים יותר ומי מתקשה במיקומים פחות עמוסים? התוצאות יפתיעו אתכם

רפאל בן זקרי | 
Find My Device (צילום Shutterstock)
למרות העיכוב בהשקת רשת המעקב Find My Device באנדרואיד, שאיפשר לאפל לבסס את מעמדה בתחום האיתור עם ה-AirTag, מתברר שהתמיכה במכשירי האיתור הזעירים עבור משתמשי האנדרואיד לא עונה על הציפיות. כעת, בדיקה חדשה חושפת את הפערים המשמעותיים בין רשת המעקב החדשה של גוגל ל-AirTag של אפל.
משתמש Reddit בשם u/chiselplow החליט לבחון את הביצועים של מכשירי האיתור על ידי שליחת AirTag וצ'יפ התומך ב-Find My Device בתוך חבילת דואר בארצות הברית. בעוד שה-AirTag סיפק עדכונים רציפים על מיקומו במהלך המסע, כולל בתוך משאיות ובמחסנים, הצ'יפ של Find My Device, מתוצרת Pebblebee, סיפק עדכון יחיד בלבד כשהגיע למחסן מסוים, וחזר לאחר מכן לדווח באופן שגוי שהוא נראה לאחרונה בבית המשתמש.
ההשוואה מדגישה את היתרון של אפל בתחום, כאשר רשת ה-AirTag שלה מספקת כיסוי רחב יותר ועדכונים תכופים יותר, בעוד גוגל ממשיכה לנסות לשפר את רשת Find My Device. החברה הודיעה כי היא עובדת על שיפורים ברשת האיתור שלה, אך נכון להיום היא מוגבלת לאזורים "רבי-תנועה" בלבד, כך שבמקומות פחות עמוסים, כמו כבישים ומחסנים, הצ'יפים התומכים ברשת של גוגל מתקשים לעדכן את מיקומם.
למרות הפערים הנוכחיים, התחרות בין החברות מעודדת שיפורים מתמידים בטכנולוגיות המעקב, ומבטיחה עתיד שבו גם משתמשי אנדרואיד ייהנו מיכולות מעקב מתקדמות וזמינות יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה