דיגיטל וטק

יו"ר סמסונג זועם: המוצרים החדשים באמת מחקים את אפל?

יו"ר סמסונג, לי ג'יי-יונג, הביע אי שביעות רצון בעקבות ביקורת נרחבת על עיצובי המוצרים החדשים של החברה, שלטענת רבים דומים לאלו של אפל. היו"ר נקט בצעדים כלפי האחראים, בעוד שלא ידוע מה יהיו הצעדים הבאים של החברה לנוכח הביקורת
רפאל בן זקרי | 
Galaxy Watch Ultra (צילום Samsung)
יו"ר סמסונג, לי ג'יי-יונג, הביע אי שביעות רצון מחטיבת המובייל של החברה, Mobile eXperience, בעקבות ביקורת נרחבת ברשתות החברתיות המתמקדת בעיצובים של המוצרים החדשים של סמסונג, שלטענת רבים דומים לאלו של אפל.
לפי הפרסום ב-Mashable, דיווח מאתר החדשות הקוריאני Ajunews מצביע כי לי ג'יי-יונג לא מרוצה מהתגובות ברשתות החברתיות ובחדשות הטכנולוגיה לגבי העיצובים החדשים. הוא הנחה את החטיבה "לבחון מחדש את התוכניות" בעקבות המחלוקת על חיקוי עיצובי אפל ובעיות האיכות בסדרת Buds 3 וב-Galaxy Watch 7, שהושקו בחודש שעבר.
מימין: השעון של סמסונג לצד השעוון של הרמס והשעון של אפל | צילום: סמסונג, הרמס, אפל
מקור מסר לעיתון: "היו"ר (לי) עצמו התערב לאחר המחלוקת על חיקוי עיצובי אפל ובעיות האיכות בסדרת Buds 3 וב-Galaxy Watch 7 שהושקו בחודש שעבר. האווירה הפנימית כרגע מאוד רעה." הדיווח ציין גם שננקטו צעדים לא מפורטים נגד ראש Samsung MX ועובדים נוספים בחטיבת המובייל.
בחודש שעבר, במהלך אירוע ה-Galaxy Unpacked  של סמסונג, הציגה החברה את הסמארטפונים החדשים שלה יחד עם השעון החכם Galaxy Watch Ultra וסדרת האוזניות החדשה Galaxy Buds 3. עם זאת, האירוע זכה לתגובות שליליות ברשת, כאשר מבקרים, פרשני טכנולוגיה ואפילו מעריצי סמסונג מתחו ביקורת על העיצובים החדשים בשל דמיונם למוצרים של אפל.
קווין נלסון מערוץ הביקורות Snazzy Labs ביוטיוב אמר: "היום היה כישלון ענק לסמסונג. ה-Watch Ultra הוא החיקוי הכי בוטה של מוצר אפל בשנים האחרונות - וזה מכוער." אנדרו אוהרה מ-Apple Insider הוסיף: "לראות את סמסונג משחררת חיקויים של אפל זה מאכזב. זה משעמם וכישלון גדול בהשוואה למקום שבו סמסונג הייתה בעבר."
לפי Ajunews, גם כתבים שהשתתפו בתדריך עיתונאי בחנות הדגל של סמסונג בסיאול דיברו על כך שהמוצרים החדשים דומים למוצרי אפל. ביקורות מאתרים טכנולוגיים נוספים חיזקו את הטענה הזו. כותרת הביקורת של בלומברג קראה: "סמסונג בנתה את ה-Apple Watch Ultra שלה," בעוד The Verge ציינו: "אם אינך יכול להביס אותם, הצטרף אליהם," והביעו אכזבה מגישתה של סמסונג.
כתוצאה מהביקורת, סביר להניח שבעיצובים הבאים של שעון ה-Galaxy Ultra והאוזניות האלחוטיות, סמסונג תבחר בקו עיצובי שונה. עד אז, סמסונג תיאלץ להתמודד עם ההאשמות על חיקוי המתחרה הגדולה שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה