דיגיטל וטק

בקרוב בישראל? המתקפל של סמסונג מפתיע את המשטרה בארה"ב

המשטרה במיזורי, ארה"ב, מצאה דרך יצירתית להשתמש ב-Galaxy Z Flip של סמסונג עבור הפעילות המבצעית של השוטרים, בעקבות תוכנית פיילוט מוצלחת. המכשיר בעל המצלמה החיצונית זכה לשבחים על שיפור התגובה והחקירה. האם נראה את הפתרון החדשני הזה גם בישראל?
רפאל בן זקרי | 
מצלמת גוף Galaxy Z Flip (צילום Samsung)
מחלקות המשטרה במיזורי, ארצות הברית, החלו להשתמש ב-Galaxy Z Flip כמצלמות גוף, בעקבות תוכנית פיילוט מוצלחת. מחלקות המשטרה בקימברלינג סיטי ובאינדיאן פוינט בדקו את המכשירים לפני שנתיים, ולאחר שישה חודשים של תוצאות חיוביות, הרחיבו את התוכנית למחלקות נוספות כמו סן בניטו ומחלקת השריף של מחוז קרייגהד.
ה-Galaxy Z Flip נבחר בשל המבנה הקומפקטי, מה שהופך אותו לאידיאלי לשוטרים הנושאים מספר רב של פריטים. סמסונג שיתפה פעולה עם Visual Labs כדי להתאים את המכשיר, כך שניתן יהיה להפעיל את צילום מצלמת הגוף במהירות דרך כפתור הווליום החיצוני או באמצעות זיהוי מהיר במהלך מרדפים.
לדברי מנהל מוצר בסמסונג, מאפייני המכשיר, הכוללים מצלמה איכותית, בנייה עמידה וחיי סוללה ארוכים, הופכים אותו מתאים לעבודה משטרתית. המכשיר גם יכול לאחסן נתוני וידאו בענן לצורך הזרמה בזמן אמת ומשמש למגוון פונקציות כמו מצלמה דיגיטלית, מקליט קול, מאתר אנשי צוות ומכשיר תקשורת.
ראש משטרת קימברלינג סיטי, טוד למוין, שיבח את ה-Galaxy Z Flip על יתרונותיו, וציין שהוא שיפר באופן משמעותי את מאמצי התגובה והחקירה. קלות השימוש במכשיר ויכולתו לשפר את התקשורת בין הצוותים הוצגו כיתרונות מרכזיים. בעקבות הצלחת תוכניות הפיילוט, סמסונג הרחיבה אותו ל-25 מחלקות משטרה מטרופוליטניות בחמש מדינות. יוזמה זו נועדה לתמוך ברשויות המשטרה בארה"ב באמצעות מתן כלים חדשניים ויעילים לעבודה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה