דיגיטל וטק

המתקפל של סמסונג כובש את ROBLOX עם מתחם גיימינג חווייתי

סמסונג ישראל משיקה מתחם גיימינג ייחודי במשחק ה-ROBLOX המיועד למכשיר המתקפל Galaxy Z Flip 6, שמאפשר לשחקנים לחוות את הפיצ'רים החדשים ולקבל שדרוגים במשחק. מה מסתתר במתחם המיוחד שיכבוש את לבבות הגיימרים הישראלים?
רפאל בן זקרי | 
המתקפל של סמסונג ברובלוקס (צילום סמסונג)
סמסונג ישראל משיקה מתחם גיימינג ייעודי במשחק הפופולרי ROBLOX, עבור מכשיר ה-Galaxy Z Flip 6. המתחם מאפשר לשחקנים להכיר מקרוב את הפיצ'רים החדשים של המכשיר, ולקבל שדרוגים המאפשרים להם להתקדם במשחק מהר יותר.
המתחם, שנבנה בתוך 11 משחקים שונים ב-ROBLOX, עוצב כחלק מהמשחק ומעניק לשחקנים גלשן מעופף בדמות מכשיר ה-Galaxy Z Flip 6, שישמש כ"בוסט" להמשך המשחק. המתחם פותח בשיתוף עם חברת ReachPlayers, המתמחה ביצירת תוכן ממותג המותאם לקהל הצעיר במשחקים המובילים כמו Roblox, Fortnite ו-Minecraft.
לדברי מיכאל ענו, מנכ"ל ReachPlayers, "שיתוף הפעולה עם סמסונג ישראל משלב את המכשיר החדש בתוך 11 משחקים שונים ב-ROBLOX, שבהם משחקים למעלה מ-650 אלף שחקנים ישראלים מידי חודש. הגיימרים נחשפים לתוכן המעניק להם מידע וחוויה מהנה עם מכשירי ה-Galaxy Z Flip 6, המשלבים את עיצוב המשחקים כחלק אינטגרלי מחוויית המשחק."
ROBLOX הוא משחק מקוון פופולרי המאפשר למשתמשים ליצור ולשחק במגוון רחב של משחקים שמפותחים על ידי משתמשים אחרים. הפלטפורמה, שנוסדה בשנת 2006, מציעה חוויות משחק מרובות ומגוונות, החל ממשחקי הרפתקאות ועד סימולציות וחוויות חברתיות. מוקדם יותר השנה איקאה השיקה מהלך דומה, עם חנות מקוונת שלה בתוך המשחק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה