דיגיטל וטק

הסכסוך מתגבר: מדוע הוסר המשחק פורטנייט ממכשירי הגלקסי?

מפתחת המשחק פורטנייט הכריזה על הסרת המשחק מחנות ה-Galaxy Store של סמסוונג, בהחלטה מפתיעה המגיעה בעקבות התנגדות למדיניות החדשה של סמסונג וכוללת גם שינויים נוספים שמשפיעים על משתמשי אייפון ואנדרואיד כאחד. מה עומד מאחורי המהלך הדרמטי?
רפאל בן זקרי | 
פורטנייט (צילום Shutterstock)
Epic Games, מפתחת המשחק הפופולרי פורטנייט, הודיעה על שינויי מדיניות בנוגע לחנויות מובייל, במסגרתם היא מסירה את המשחק המפורסם שלה ומשחקים נוספים מחנות ה-Galaxy Store של סמסונג.
ההחלטה התקבלה כמחאה בעקבות תכונת Auto Blocker החדשה במכשירי סמסונג, המונעת התקנת אפליקציות ממקורות לא מורשים. בהודעה בבלוג שלה, Epic Games הבהירה כי היא מפסיקה שיתופי פעולה עם חנויות מובייל שהיא רואה כגורמי גבייה ללא תחרות הוגנת ושירות שוויוני למפתחים. החברה מדגישה את מחויבותה לתחרות הוגנת בשוק ה-iOS והאנדרואיד, ורואה בחסימת התקנות צד שלישי של סמסונג כפעולה המפריעה לתחרות זו.
החברה ציינה גם כי פורטנייט ישוב לחנויות ה-iOS במדינות האיחוד האירופי. בנוסף, החברה מתכננת להשיק את המשחק במספר חנויות מובייל חדשות, כולל AltStore ב-iOS באיחוד האירופי, ומתכננת לתמוך בשתי חנויות צד שלישי נוספות בהמשך.
בעלי מכשירי סמסונג גלקסי המעוניינים להוריד את המשחק פורטנייט עדיין יוכלו לעשות זאת בדרכים חלופיות. חנות Epic Games לאנדרואיד צפויה להיפתח בקרוב, אם כי טרם נקבע תאריך רשמי להשקתה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה