דיגיטל וטק

איקאה במהלך חדשני: מגייסת עובדים וירטואלים

איקאה משיקה את "The Co-Worker Game" בפלטפורמת Roblox, בו עשרה אנשים יוזמנו לעבוד באופן וירטואלי תמורת תשלום. המשתתפים יבצעו משימות שונות כמו הגשת אוכל ועזרה במציאת רהיטים, ויזכו לקידום וירטואלי
רפאל בן זקרי | 
איקאה רובלוקס (צילום איקאה)
ענקית הריהוט השבדית איקאה השיקה פרויקט חדש ומעניין שמזמין עשרה אנשים להצטרף למשחק וירטואלי בשם "The Co-Worker Game" בפלטפורמת Roblox שהיתה נתונה לביקורת בעבר, עם תשלום של €14.80 לשעה. המועמדים צריכים להיות מעל גיל 18 ולהתגורר בבריטניה או באירלנד, כשהמועד האחרון להגשת מועמדות הוא 16 ביוני.
המהלך החדש הוא חלק מפתיחת חנות וירטואלית כמשחק ב-Roblox, כאשר העובדים הווירטואליים יבצעו משימות כמו הגשת אוכל ועזרה במציאת רהיטים וירטואליים. הם גם יוכלו "לקבל קידום" ולעבור בין מחלקות, ממש כמו בעולם האמיתי. הם יתחילו את המשמרות בשוק המזון השוודי ובביסטרו, יראו ללקוחות את תצוגות הרהיטים וישתמשו במוצרים בארגון חדרים.
ההשתתפות במשחק של איקאה היא תחת חוזה מוגבל והגשת המועמדות כוללת שאלות משעשעות כמו "איך תרגיש אם יהפכו אותך לפיקסלים?" או "איזה רהיט של איקאה היית אם היית פיקסל ולמה?". איקאה דורשת קורות חיים עדכניים, אך לא מבקשת אותם ישירות בטופס ההגשה. ניתן להוסיף גם סרטונים להגשה, ואם המועמדים יעברו את הסינון הראשוני, הם יוזמנו לראיון דיגיטלי.
עבור אלו שלא יתקבלו למשחק, איקאה מציעה אפשרות לחקור ולעבוד בחנות הווירטואלית ב-Roblox ללא תשלום, עם אפשרות לזכות בפריטים וירטואליים ייחודיים. השחקנים גם יוכלו לזכות בפריטי תוכן שנוצרו על ידי משתמשים ב-Roblox.
איקאה תקיים ראיונות וירטואליים לגיוס העובדים בין ה-14 ל-18 ביוני, והמשחק יושק ב-24 ביוני. החנות הוירטואלית של איקאה מציעה שילוב ייחודי של עבודה ובידור, ומהווה חלק מיוזמת "Careers Done Different" של איקאה, שמטרתה למשוך דור חדש של עובדים באמצעות משחקים בהשראת תפקידים אמיתיים ברשת השוודית. בד בבד שוקדת החברה על התרחבות עולמית ופתיחת סניפים נוספים גם בקניונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה