דיגיטל וטק

הוכרז Asus ROG Ally X: השילוב המושלם בין מחשב לקונסולת משחקים ניידת

אחרי חודשים של שמועות, אסוס הכריזה רשמית על ה-ROG Ally X, מחשב-קונסולת משחקים נייד משופר. הדגם החדש כולל בטרייה ונפח אחסון כפולים, זיכרון מהיר יותר, שיפורים בביצועים, טעינה מהירה ושיפורים ארגונומיים עם זמינות לרכישה מוקדמת במחיר של 799$
רפאל בן זקרי | 
Asus ROG Ally X (צילום Asus)
אחרי חודשים של שמועות, אסוס (ASUS) הכריזה רשמית על ה-ROG Ally X, מחשב-ספק-קונסולת משחקים נייד, המשלב את כל מה שגיימרים אוהבים בקונסולות המשחק הידניות עם היכולות המרשימות של מחשב גיימינג חזק.
הדגם החדש הוא בעצם שדרוג לדגם הקודם, ולא דור המשך. הוא מגיע עם שיפורים רבים, כולל בטרייה בנפח כפול, נפח אחסון כפול, שני חיבורי USB-C עם רוחב פס משולש, זיכרון 7500MHz מהיר יותר בשיעור של 50% ושיפור בביצועים ב-15%. מלבד זאת, הוא עדיין פועל על אותה ערכת שבבים AMD Z1 Extreme ואותו מסך בגודל 7 אינץ', אך עם מארז קל יותר ושדרוג למערכת הקירור.
ה-ROG Ally X כולל גם שינויים ארגונומיים ושיפורים פנימיים רבים, כולל טעינה מהירה ב-100W, תמיכה באחסון נייד מהיר יותר, וכפתורים ולחצנים משופרים לנוחות וליציבות רבה יותר. אסוס מתכננת גם לשתף פעולה עם יצרנים כמו JSAUX ו-Dbrand כדי להציע כיסויים ותושבות מתאימים לדגם החדש, כאשר בעלי הדגם הקודם יוכלו להעביר את ההגדרות הישנות שלהם לדגם החדש דרך גיבוי בענן.
ה-ROG Ally X, שמציע חווית משחק ניידת משופרת, עם דגש על ביצועים וסוללה, זמין להזמנה מוקדמת במחיר של 799$, כאשר המכירה תחל בפועל ב-22 ביולי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה