דיגיטל וטק

Spacetop G1: פיתוח ישראלי חדש מציע מחשב ללא מסך

ה-Spacetop G1 של חברת Sightful הישראלית מציע חוויית מחשוב חדשה עם משקפי מציאות רבודה במקום מסך מסורתי, ומערכת הפעלה ייחודית לסביבה תלת-ממדית, עם חידוש שיכול לשנות את אופן העבודה והתקשורת שלנו

רפאל בן זקרי | 
Spacetop G1 (צילום Sightful)
חברת Sightful הישראלית חשפה את מחשב ה-Spacetop G1, הכולל משקפי מציאות רבודה במקום מסך תצוגה רגיל, במטרה ליצור חוויית מחשוב חדשה בסביבה וירטואלית.
ה-Spacetop G1, המיועד ל"עידן המחשוב המרחבי", מציע מערכת הפעלה ייחודית בשם SpaceOS, המאפשרת עבודה בסביבה תלת-ממדית עם אפליקציות מותאמות אישית. החידוש המרכזי שלו הוא החלפת המסך המסורתי בתצוגת מציאות רבודה וירטואלית, מה שמציע חוויית עבודה אינטואיטיבית ומגוונת יותר.
המחשב כולל מקלדת ומשטח מגע, ומחובר למשקפי AR עם תצוגה וירטואלית בגודל 100 אינץ'. המשקפיים כוללים מסכי OLED ברזולוציה של 1920x1080 פיקסלים וקצב רענון של 90Hz, לצד רמקולים בעוצמה של 6W. המחשב מצויד במעבד Qualcomm Snapdragon QCS8550, זיכרון RAM בנפח 16GB ואחסון של 128GB, וכולל מצלמה קדמית באיכות 5MP וחיבור USB-C, עם חיי סוללה של עד שמונה שעות.
ההכרזה על ה-Spacetop G1 מגיעה ברקע דיווחים על דחייה בהשקה של משקפי המציאות המעורבת של מטא ו-LG, ונראה שהוא שואב השראה ממשקפי המציאות הרבודה של אפל. החברה מציעה אותו למכירה ב-$1,900 והוא עשוי לשנות את האופן שבו אנו עובדים ומתקשרים עם המחשב, תוך שילוב חלק בין עולם המציאות הרבודה לסביבת העבודה היומיומית. מאז הצגתו בתערוכת CES בינואר האחרון, החברה שואפת לשפר את המוצר ולהפוך אותו לפלטפורמה פופולרית בשוק ולסטנדרט חדש בעידן המחשוב המרחבי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה