דיגיטל וטק

מטא ו-LG בבשורה מאכזבת ללקוחות: פרויקט המציאות המעורבת נדחה

שיתוף הפעולה בין מטא ל-LG חווה דחייה נוספת במועד השקת ה-Meta Quest Pro לשנת 2027, אך למרות האכזבה, דיווחים מצביעים על שדרוגים מרשימים במיוחד

רפאל בן זקרי | 
משקפי Quest Pro של מטא (צילום מטא)
על פי דיווח חדש שמגיע מהעיתון הקוריאני סיאול אקונומיק דיילי, משקפי המציאות המעורבת Meta Quest Pro 2, פרי שיתוף הפעולה בין ענקית הטכנולוגיה מטא וחברת האלקטרוניקה LG, נדחו שוב וישוחררו רק בשנת 2027 - כמעט שנתיים לאחר מועד ההשקה המקורי שתוכנן ל-2025.
הדחייה הנוספת הזו צפויה לאפשר ל-LG זמן נוסף לפיתוח המוצר ולוויסות קצב ההשקות של מוצרי מציאות רבודה נוספים שיפעלו תחת מערכת ההפעלה Horizon OS של מטא.
למרות האכזבה שהדיווח נוטע בקרב חובבי ה-AR, נראה שהדחיה עשויה לעשות רק טוב עם המוצר.

דיווחים חדשים מצביעים על כך שה-Meta Quest Pro 2 עשוי להגיע עם מסך micro OLED ברזולוציה של 3840x3840 פיקסלים לכל עין - יותר מה-Meta Quest 3 וה-Vision Pro של אפל. מסך זה, שפותח על ידי LG, יכלול גם בהירות של 10,000 ניטים.
אם הדיווחים אכן נכונים, ה-Meta Quest Pro 2 עשויים להציג את מכשיר המציאות הרבודה והמעורבת בעל התצוגה הטובה ביותר שראינו עד כה. עם הטכנולוגיות המתקדמות שמטא ו-LG שוקדות עליהן, נראה שהמוצר השני בסדרת ה-Quest Pro יהיה צעד גדול קדימה לעומת הדגם המקורי משנת 2022, וניכר כי ההמתנה תהיה משתלמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה