כסף וצרכנות
רמי לוי, קרפור או שופרסל: זו הרשת היקרה בישראל
רמי לוי הוכתרה כאופציה החסכונית ביותר לצרכן הישראלי לקראת פסח שופרסל שלי נמצאה כיקרה ביותר עם מחיר של 1,970 שקלים - פער מדהים של 36% על אותו סל קניות בדיוק

בדיקה מקיפה של תוכנית "צבע הכסף" בכאן רשת ב' חשפה היום (שני) פערים דרמטיים במחירי סל מוצרים לפסח בין רשתות השיווק המובילות בישראל. רשת רמי לוי הוכתרה כאופציה החסכונית ביותר לצרכן הישראלי, עם מחיר כולל של 1,450 שקלים לסל של 82 מוצרים מקטגוריות מגוונות. לעומתה, שופרסל שלי נמצאה כיקרה ביותר עם מחיר של 1,970 שקלים - פער מדהים של 36% על אותו סל קניות בדיוק.
במקום השני והשלישי בדירוג הרשתות הזולות נמצאות אושר עד עם 1,534 שקלים וויקטורי עם 1,587 שקלים. הבדיקה, שנערכה באמצעות אפליקציית השוואת מחירים CHP ואתרי האינטרנט של הרשתות, חשפה הבדלים קיצוניים במחירי מוצרים ספציפיים: פילה סלמון טרי שמחירו נע בין 59.90 שקלים בויקטורי לבין 149.90 שקלים בשופרסל שלי, בשר בקר טחון טרי שעולה 45 שקלים לק"ג בהיפר קרפור לעומת 69.90 שקלים בשופרסל שלי, ושישיית קוקה-קולה במחיר של 29.90 שקלים ברשתות רמי לוי וויקטורי, לעומת 47.30 שקלים בקרפור סיטי.
.
.
זאת לצד בדיקה שערכנו ב-ice בין מספר רשתות מזון לסל השלמה משתלם במיוחד, הכולל 18 מוצרים, חלקם אף מפוקחים, ובדקנו איפה הכי משתלם לרכוש סל השלמה דווקא בתקופה הזו, באמצעות אתר פרייסז.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה