שיווק ופרסום
אייל גולן משתלט על שוק האופנה בישראל: המותג שלו בבשורה חשובה
קולקציה חדשה מבית מותג האופנה של הזמר אייל גולן LAYMR בשיתוף המעצבת שני למאי

הקולקציה משלבת בדים נושמים, גזרות מדויקות וייצור כחול-לבן עם דגש על נוחות ואיכות בלתי מתפשרת. המעצבים שאבו השראה מהמוטיבים של חופש, נוחות וסטייל, ויצרו את הקולקציה כדי ''שתוכל להתאים לכל רגע בחיים – מבייסיק יומיומי המתאים לכל יום עבודה, דרך בגדי ים לחופשה קיצית על חוף הים במיקונוס ועד לערב חגיגי ואלגנטי''.
.jpg)
מהמותג נמסר: ''במהלך תהליך העיצוב, הושם דגש רב על כל פרט– מהבחירה הקפדנית של הבדים והגוונים ועד שלבי התפירה. כל פריט בקולקציה נבחר בקפידה כך שהתוצאה היא בגדים המציעים חוויית לבוש איכותית ומיוחדת, שמזמינה אותך לשדרג את המראה היומיומי שלך.
עוד ב-
מחירי הקולקציה החדשה של LAYMR נעים בין 179 שקל ל-459 שקל בסך הכל ומציעים מגוון פריטים לא רק מבחינה עיצובית, אלא גם מבחינת הנגישות - בעיצוב וייצור מקומי, באיכות ובסטייל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה