השוק

אסף רפפורט מוותר על אקזיט, אייל גולן בעסק חדש וסערת בנק לאומי

אסף רפפורט סירב ל-23 מיליארד דולר מגוגל, אייל גולן רכש רשת מכוני כושר ישראלית, בבנק לאומי מאוכזבים שמקאן הדירו את ערוץ 14, רשת סלינה נכנסה לחדלות פרעון, שרי אריסון במכירת חיסול בבנק הפועלים, רמי לוי נכנס למלחמה באל על והראל ויזל מרחיב את רשת ההמבורגרים שהנחית לאחרונה בישראל. אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
ידיעות השבוע (צילום Magma Images, עומר הכהן, shutterstock, פלאש 90/ משה שי, אינסטגרם/ omeradam)
אייל גולן מסתער על עסק חדש: זו הרשת הישראלית שרכש: אייל גולן, הזמר הישראלי המצליח, נכנס לעולם הכושר בכל הכוח אחרי שנודע כי הוא רכש את רשת מועדוני הכושר הישראלית - Easy Results, שהוקמה בחודשים האחרונים ומתכננת מהפכה של ממש בכל מה שהכרתם עד היום. הרשת הוקמה על ידי אלקנה שרביט, וכעת ישנם 4 סניפים, כש-6 סניפים נוספים ייפתחו בקרוב. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דסק"ש במכירת חיסול: אחרי סלקום - מכרה חברה בכ-53 מיליון דולר: חברת דסק"ש, הודיעה כי היא מוכרת את מלוא החזקותיה (כ-59.14%) בחברת אלרון לאריאלי אי.אל. בע"מ מקבוצת "אריאלי", בתמורה לסך של 53.2 מיליון דולר, המשקף לאלרון שווי של כ-90 מיליון דולר. המכירה של אלרון מגיעה אחרי עוד מכירת ענק של החברה, שמכרה לאחרונה את סלקום לקרן פורטיסימו לפי שווי שוק של 2.6 מיליארד שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
גורם בכיר: בבנק לאומי מאוכזבים שמקאן הדירו את ערוץ 14: בבנק לאומי לא קיבלו בעין יפה את החלטת הפריסה של משרד הפרסום מקאן בקמפיין הענק עם עומר אדם, כאשר לפי גורם בכיר בשוק הפרסום אפילו סמנכ״לית השיווק של הבנק מיטל שירן הראל התאכזבה מההחלטה שלא פנו אפילו להצעת מחיר. בעוד בנק לאומי מפרסם בכל כלי התקשורת כמו גם המגזריים והימניים, נראה שהאש שהופנתה לבנק עצמו ולמנכ״ל חנן פרידמן המשתייך למגזר הדתי הייתה לא מוצדקת. לידיעה המלאה לחצו כאן.
סופית: הרשת הישראלית שכבשה את העולם הפכה לחדלת פירעון: רשת מתחמי האירוח הפופולארית סלינה, שמפעילה 107 אתרים ברחבי העולם כולל 14 בישראל, הגישה היום בקשה לחדלות פירעון לאחר שלא עמדה בתשלום חובותיה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
שרי אריסון במכירת חיסול: מימשה מניות בנק הפועלים ב-20 מיליון שקל: אשת העסקים שרי אריסון ממשיכה לחסל את השקעתה בבנק הפועלים ובימים האחרונים מימשה עוד חבילת מניות בבנק. אחרי המכירה ירדה אריסון להחזקה של 2.47% מהבנק מה שמוציא אותה לגמרי מתהליכים שנקראים ״אמצעי שליטה״. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי נכנס למלחמה באל על: ישראייר בצעד דרמטי: רמי לוי, בהצהרה מפתיעה, אישר כי החברה "בוחנת ורוצה לרכוש מטוסים שיאפשרו טיסות לטווח ארוך כמו ניו יורק ותאילנד". הצהרה זו מסמנת שאיפה להתחרות ישירות מול אל על בקווים אסטרטגיים ורווחיים אלו, ומבטאת את הכוונה של ישראייר לבצע קפיצת מדרגה משמעותית בפעילותה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הראל ויזל בבשורה אדירה: רשת ההמבורגרים שהביא לארץ מתרחבת: Shake Shack, הרשת שהנחיתו סלע ירזין ופוקס-ויזל, מכריזה על Shack הדגל החדש בישראל, ה-'Shack' החדש ייפתח בראשון לציון בקונספט חדשני וראשון מסוגו בעולם. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה