בריאות

משרד הבריאות בהודעה דרמטית: זה החוף היחידי בארץ שאסור לרחצה

משרד הבריאות מודיע על אזהרת הרחצה בחופים בעקבות קבלת תוצאות בדיקות מים תקינות. על פי ההודעה הרשמית, הרחצה מותרת בחופים מוכרזים מלבד חוף פולג הממוקם בנתניה

מערכת ice | 
חוף ים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
לאחר שאמש (רביעי) משרד הבריאות הזהיר מפני רחצה בחופי ים התיכון באזורים הגשומים בעקבות ירידת גשם ראשון במישור החוף וחשש מזרימת מי נגר וניקוז לחופים, היום (חמישי) מתפרסמת הודעה נוספת בעניין. בהודעה הרשמית שפרסם היום משרד הבריאות, נמסר כי הוסרה אזהרת הרחצה בחופי ים התיכון מלבד חוף פולג הממוקם בנתניה
עוד מדגיש משרד הבריאות, כי אזהרת הרחצה בחופים הוסרה בעקבות קבלת תוצאות בדיקות מים תקינות. על כן, נמסר מטעם המשרד כי הרחצה מותרת בחופים מוכרזים בלבד.
כזכור, בשבוע שעבר משרד הבריאות הקפיד לעדכן את הציבור מפני רחצה בנחלים בצפון הארץ. על פי הדיווח, אותרו רמות חיידקים גבוהות בכמה נחלים הממוקמים בצפון. ממצאי הדיגום הראו כי הבדיקות שבוצעו בתחילת חודש ספטמבר כללו תוצאות שחורגות מהמלצות של משרד הבריאות (400 קולי צואתי ב-100 מ"ל).
ממצאים מדאיגים נוספים אותרו בנחלים שונים בצפון כגון ירדן, זאכיף מג'רסה, בריכת המשושים, ג'ילבון, צלמון, געתון וזוויתן. תוצאות הבדיקה שערך משרד הבריאות הראו כי בנחל הירדן נמדדו רמות של עד 1,400 קולי צואתי ב-100 מ"ל, ואילו בבריכת המשושים נמדדו 4,800 קולי צואתי ב-100 מ"ל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה