נדל"ן ותשתיות

אזורים כובשת את נתניה? "מגבירים את הביקוש למגורים בעיר"

החברה הודיעה על זכייתה במכרז הדיירים במתחם נחום-יחזקאל בעיר, במסגרתו יהרסו במתחם 123 יח"ד על פני 6 בנייני רכבת, ויבנו כ-450 יח"ד חדשות על פני מגדלים עד 35 קומות. בנוסף לכל אלו, אזורים נמצאת בביצוע ובשיווק מתקדם של עוד 2 מהפרויקטים הבולטים בעיר. סמנכ"ל החברה איל טישל: "שיתוף פעולה פורה עם העירייה והתושבים"
מערכת ice | 
הרשי פרידמן, בעל השליטה באזורים. הדמיה - קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ (צילום יחצ)
חברת אזורים הודיעה היום (ראשון) על זכייתה במכרז הדיירים במתחם נחום-יחזקאל בנתניה (נחום 8-12, יחזקאל 22-28, ירמיהו 11-15), במסגרת ההתחדשות העירונית יהרסו במתחם 123 יח"ד על פני 6 בנייני רכבת, ויבנו כ-450 יח"ד חדשות על פני 5 בניינים, בני 10-35 קומות. 
הפרויקט יבנה בבנייה מגדלית לאורך רח' יחזקאל, לצד בנייה מרקמית לאורך רח' ירמיהו, תוך דגש על פיתוח מרחב ציבורי איכותי לטובת כלל התושבים, כדוגמת מבני ציבור ושטחים ירוקים פתוחים. המתחם במיקומו האסטרטגי נמצא במרחק קילומטרים בודדים מחוף ארגמן, ביה"ס אילן רמון, מתחם פולג, גן המסילות ופארק השלולית. בנוסף, המתחם נמצא בסמוך למתחם הלסינקי, בו פועלת אזורים מזה שנה, כאשר בימים הקרובים עתידה להגיע לחתימת הרוב הדרוש להריסת 230 יח"ד, ובניית 805 יח"ד חדשות.
את חברת אזורים מייצג בפרויקט עו"ד ישי איציקוביץ ממשרד עורכי הדין אגמון עם טולצ׳ינסקי, ואת הדיירים מייצג עו"ד ד"ר אריאל פלביאן, ממשרד עו"ד הרצוג, פוקס, נאמן ושות'.אזורים מובילה את תחום ההתחדשות העירונית בעיר נתניה, כאשר החברה צפויה להרוס כ-974 יח"ד ולבנות מעל 4,500 יח"ד. נכון להיום, רק בנתניה - לחברה יש 13 פרויקטים בשלבי ביצוע ותכנון שונים, 2 פרויקטים מתוכם בשלבי ביצוע ו-7 פרויקטים מתוכם בשלבי תכנון, כאשר שניים מבניהם עם תב"עות מאושרת. 
מבין פרויקטי ההתחדשות העירונית של החברה בעיר ניתן למנות את פרויקט N ויצמן במסגרתו החברה הרסה 72 יח"ד ובונה כ-292 יח"ד ופרויקט N סוקולוב במסגרתו החברה הרסה 62 יח"ד ובונה כ-264 יח"ד, שני אלו נמצאים בשלבים מתקדמים של ביצוע. מבין הפרויקטים שנמצאים בשלבי תכנון מתקדמים ניתן למצוא את פרויקט רמת הרצל במסגרתו תהרוס 150 יח"ד ותבנה כ-668 יח"ד ופרויקט ההסתדרות בו תהרוס 56 יח"ד ותבנה כ-182 יח"ד. 
בנוסף לכל אלו, אזורים נמצאת בביצוע ובשיווק מתקדם של עוד 2 מהפרויקטים הבולטים בעיר נתניה. הראשון, פרויקט חופים East במסגרתו אזורים בונה כ-202 יח"ד והשני פרויקט חופים West במסגרתו אזורים בונה כ-115 יח"ד. שני אלו ממוקמים בשכונת פארק הים ונהנים ממיקום אטרקטיבי, מתכנון מוקפד ומביקושים גבוהים. 
איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים: "בשיתוף פעולה פורה עם תושבי נתניה ועם העירייה, חברת אזורים מובילה את מהפכת ההתחדשות העירונית בעיר. עם מעל 4,500 יחידות דיור חדשות ב-13 פרוייקטים שונים, תשתיות מתקדמות ומרחבים ציבוריים ירוקים, אנו משדרגים את פני העיר, משפרים את איכות החיים של התושבים ומגבירים את האטרקטיביות והביקוש למגורים בעיר. אנו מאמינים במיקום העיר נתניה, בפוטנציאל הגלום בה ובעבודה המשותפת עם העירייה ומשקיעים משאבים רבים בפיתוחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה