נדל"ן ותשתיות

אב-גד: הנפקה פרטית לחברת ההתחדשות העירונית; זה סכום העתק שגויס

מור בית השקעות השקיע כעשרים מיליון שקל במניות חברת אב-גד החזקות בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, לפי שווי של כ-307 מיליון שקל
מערכת ice | 
התחדשות עירונית (צילום shutterstock)
מור בית השקעות השקיע כעשרים מיליון שקל בחברת אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובנייה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית. ההשקעה בוצעה לפי שווי של כ-307 מיליון שקל לאחר הכסף. ההשקעה התבצעה במסגרת הנפקה פרטית, במחיר של כ-15 שקל למניה, מעט נמוך יותר משער הנעילה של המניה אתמול, שעמד על 15.48 שקל.
למור בית השקעות יש אופציה להגדיל את השקעתו למשך שנתיים וחצי במחיר מימוש של כ-20 שקל למניה, כאשר שווי החברה צפוי לעלות לכ-436 מיליון שקל לאחר הכסף. לאחר ההקצאה, תחזיק מור בית השקעות בכ-6.5% ממניות אב-גד, ובדילול מלא לאחר מימוש האופציות עשוי להחזיק בכ-12% מהחברה.

בתחילת השבוע, אב-גד עדכנה על שותפות חדשה עם חברת שפונדר פדלון, אשר רכשה 49% מהחברה בפרויקט הפינוי-בינוי בתל-מונד, תמורת 39 מיליון שקל. הפרויקט מוערך בכשמונים מיליון שקל וצפוי לכלול 370 יחידות דיור עם הכנסות משוערות של כ-881 מיליון שקל ורווח תפעולי של כ-270 מיליון שקל.
עו"ד ראם רצון מנכ"ל החברה: "ההשקעה של מור בית השקעות מהווה הבעת אמון משמעותית באב-גד הנמצאת בתקופה של צמיחה מואצת. ההשקעה מחזקת את ההון העצמי של אב-גד ותאפשר לחברה לפתוח לביצוע פרוייקטים חדשים נוספים ולהמשיך ולהרחיב את פעילותה בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה