נדל"ן ותשתיות

הכנסות בסך 257 מיליון שקל: פרויקט ההתחדשות בגוש דן יוצא לדרך

אב-גד החזקות מעדכנים כי הושג סף החתימות הנדרש עבור פרויקט פינוי בינוי שתוכנן בפתח תקווה, כאשר ההכנסות הצפויות ממנו עומדות על כ-257 מיליון שקל ללא מע"מ, בעוד ההוצאות עומדות על כ-204 מיליון שקל ללא מע"מ.  עו"ד ראם רצון, מנכ"ל אב-גד מסר: "הבעת האמון בחברה מחזקת את מעמדה של אב-גד כגורם המוביל בתחום"
מערכת ice | 
נדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אב-גד החזקות (שלאחרונה התחדשה במינוי חדש לשורת בכיריה), חברה העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת כי השיגה את סף החתימות הנדרש לפרויקט פינוי בינוי ברחוב קק"ל 23 וברחוב זאב ברנדה 34 שבפתח תקווה. החברה מנהלת מו"מ עם בעלי נכס (בית בודד) בברנדה 36 להצטרף במתווה של עסקת קומבינציה, אך הצטרפותה אינה הכרחית עבור הפרויקט.
ההכנסות הצפויות מהפרויקט עומדות על כ-257 מיליון שקל (לא כולל מע"מ), כאשר היקף ההוצאות הישירות של החברה הוא כ-204 מיליון שקל (לא כולל מע"מ). בתקופה האחרונה החברה חתמה על הסכמים נוספים. בתחילת החודש עודכן כי הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה בירושלים, אישרה להפקיד את התב"ע, ברחוב סן מרטין 19 ו- 21, בירושלים. הפרויקט, יכלול 160 יח"ד, מתוכן 124 יח"ד לשיווק ע"י החברה. היקף ההכנסות הצפוי
עו"ד ראם רצון מנכ"ל אב-גד מסר: "החברה ממשיכה להרחיב את פעילותה ומקדמת את צבר הפרויקטים הקיים ומתמקדת ופועלת להגדילו תוך זיהוי וניצול הזדמנויות בשוק, תוך שמירה על קצב מכירת דירות. ביצוע פרויקטי התחדשות עירונית נוספים והרחבת פעילותה של אב-גד בערים פ"ת, הרצליה, בת-ים וברמת השרון, כפי שדיווחה החברה במהלך החודש החולף, כמו גם הבעת האמון בחברה בבחירתה לביצוע הפרויקטים מחזקים את מעמדה של אב-גד כגורם מוביל בתחום ההתחדשות העירונית, שלהערכתנו תמשיך להנות מהביקושים בתחום".

הדמיה לפרויקט (קרדיט: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה