השוק

אזורים סוגרת רבעון מוצלח: ההכנסות זינקו ב-23%

חברת הנדל"ן אזורים, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה, בה היא מציגה עלייה של 23% בהכנסות שהגיעו ל-401 מיליון דולר. בנוסף המחיר הממוצע של דירה שהחברה מכרה עלתה ב-15% ועומדת כעת על 3.1 מיליון שקל
מערכת ice | 
רון אבידן, מנכ"ל אזורים (צילום תמר מצפי, 3Division)
חברת אזורים מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2024. היקף ההכנסות הכולל במהלך הרבעון השני של 2024 הסתכם לסך של כ-401 מיליון שקל בהשוואה ל-327 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2023 עלייה של כ-23%.
הרווח הנקי של החברה לרבעון השני לשנת 2024 הסתכם בכ-69 מיליון שקל בהשוואה ל-63 מיליון שקל ברבעון הקודם אשתקד עלייה של כ-9%. במחצית הראשונה מכרה אזורים 198 יח"ד בהיקף כספי כולל של כ-525 מיליון שקל, לעומת 192 יח"ד בהיקף כספי כולל של כ-447 מיליון שקל ברבעון השני ב-2023, גידול בהכנסות המשקף עלייה של כ-17%.
כמו כן, מתחילת הרבעון השלישי 2024 ועד מועד פרסום הדוח מכרה החברה 75 יחידות דיור נוספות. המחיר הממוצע של דירה שמכרה החברה בתקופת הדוח עמד על 3.1 מיליון שקל, לעומת מחיר של כ-2.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה עלייה של כ-15%.

 הרשי פרידמן (צילום: יח"צ)
רון אבידן, מנכ"ל חברת אזורים, התייחס לנתוני הדו"ח ומסר: "אזורים ממשיכה לקדם ולהרחיב את פעילותה ולחזק את מעמדה כחברה המובילה בתחום היזמות למגורים בכלל ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט. התוצאות למחצית הראשונה של 2024 משקפות את התכנון וההתקדמות האסטרטגית של אזורים בפעילותה העסקית. על אף התקופה המאתגרת, לאורך השנתיים האחרונות, אזורים בחרה לקדם ולהשיק פרויקטים, אסטרטגיה שאפשרה להוציא מלאי זמין לשוק שחווה בתקופה האחרונה ביקושים גבוהים".
אבידן, המשיך ומסר: "במקביל, הפריסה הגיאוגרפית הרחבה של אזורים, המשתרעת מנהריה בצפון ועד באר שבע בדרום, וגיוון הפרויקטים של החברה, מהווים יתרון תחרותי משמעותי. מעבר לכך, הרכישות האסטרטגיות של הקרקעות שנעשו לפני כשנתיים, בנוסף לזיהוי נכון של העיר ירושלים כעיר עם ביקושים משמעותיים, לרבות על ידי תושבי חוץ וכיעד מרכזי של התחדשות עירונית – מהלכים אלה ניכרים בהבשלתם ויציאתם לשיווק של פרויקטים מובילים במתחם אמת המים, הר נוף, שלום יהודה ובית הכרם. זרוע ההתחדשות העירונית בחברה ממשיכה להתרחב גם היא, ונכון למועד הדוח לחברה 9 פרויקטי התחדשות עירונית בביצוע ושיווק הכוללים 3,326 יח"ד להקמה ו-1,686 יח"ד לשיווק. בין השאר, אזורים השיקה השנה את פרויקט ההתחדשות הגדול בישראל בוויצמן הרצליה (Ville) אשר במסגרתו צפויות לקום כ-1800 יח"ד".
אבידן, סיים והתייחס גם למצב של שוק הנדל"ן בישראל: "אנו ממשיכים לחוות את מגמת ההתעוררות בשוק ואני מעריך שמגמת עליית המחירים תמשיך להתחזק וזאת בשל התייקרות תשומות הבניה והשפעות הריבית הגבוהה מחד ומנגד ההכרה של הרוכשים שמחירי הדיור אינם צפויים לרדת, ההסתגלות של הרוכשים לסביבת הריבית החדשה וכן בשל החשש שלהם לעליית מחירים נוספת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה