ויראלי

גיא הוכמן עבר ניתוח לכריתת איבר: "מסכן הסרטן"

הקומיקאי גיא הוכמן, שחשף כי גידול סרטני התגלה באשכיו, עבר ניתוח כריתה ושיתף במצבו, תוך שהוא שומר על חוש ההומור עם תמונה ובה הוא אוחז בשני אגוזי מלך: "תודה על כל האהבה והתמיכה ושהביצה שלי בכלל מעניינת את שלכם, המסע רק מתחיל. מסכן הסרטן, עוד אין לו מושג על מי הוא נפל". וגם: מה אמר לו הרופא בסוף הניתוח?
מערכת ice |  2
גיא הוכמן (צילום הטוויטר של גיא הוכמן)
הקומיקאי והסטנדאפיסט, גיא הוכמן, שכידוע עובר ימים לא קלים לאחר שאמו עברה תאונת דרכים לאחר שנפגעה מרוכב קורקינט חשמלי שדרס אותה, כאשר בעקבות החמרה במצבה אף החליט לצאת למלחמת חורמה נגד 'טרור הקורקינטים' ולדרוש משרת התחבורה מירי רגב לטפל בנושא בדחיפות - חשף אמש (שני) בכאב כי הצרות ממשיכות ליפול עליו לאחר שאובחן כחולה בסרטן והיום (שלישי) עדכן במצבו לאחר ניתוח הכריתה שעבר בעקבות הגידול הסרטני שהתגלה באשכיו.
כעת, לאחר שעבר את ניתוח הכריתה כתב הוכמן כך בטוויטר לצד תמונה שלו בה הוא שומר על חוש ההומור למרות המצב ואוחז בשני אגוזי מלך במיטתו בבית החולים: "נשמות יקרות, תודה על כל האהבה והתמיכה ושהביצה שלי בכלל מעניינת את שלכם. תודה לצוות האורולוגים בבילינסון שמיששו אותי ביניהם פרופ׳ בניאל, ד״ר קידר, ד״ר דקל, ד״ר הנדל, ועוד ד״ר שאמר לי בסוף הניתוח ״אתם רואים אשך, אני כבר לא חחחחחח״. והכי חשוב, תודה לאהבת חיי שבנוסף לעובר, שומרת לי על השפיות. המסע רק מתחיל. מסכן הסרטן, עוד אין לו מושג על מי הוא נפל".
 
כזכור, בציוץ שהעלה אמש עם תמונתו בבית החולים כתב הוכמן כך: "צרות באות בצרורות. ועוד איזה. אני אתחיל מהסוף. גילו לי סרטן. באשכים. כי אם כבר סרטן, אז שיהיה מצחיק. זה שוק, זה הופך את החיים ברגע, אבל אני חזק ויש לי אישה הריונית אהבת חיי שפשוט מצילה אותי, אמא שצריכה אותי, ילד שהוא הכל ובמה שאחזור אליה בקרוב עם חומרים מטורפים. אני נכנס עכשיו לניתוח בהרדמה מלאה בו יכרתו לי את האיבר הכי רגיש לגבר. במיוחד לכזה עם ביצים של בת יענה. וכמו שאני נוסע לצלם קומדיה ביעדים מסוכנים בעולם, אני נכנס עכשיו למקום המסוכן שנקרא סרטן בתקווה להביא משם הומור, אמונה, תקווה והכי חשוב - ניצחון. זו המציאות, זה המצב, לפחות זה לא האף. תאחלו לי בהצלחה, אני יוצא למלחמה של החיים, מבטיח לעדכן".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלוף
    אור 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו גישה אופטימית.הלואי על כולנו.שיקום מהיר .
    סגור
  • 1.
    מאחלת לך בריאות בריאות ורק בריאות!!
    מיכל 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מצחיק בטירוף
    סגור