משפט

דיג'יי מוכרת נרצחה והושלכה לפח: הרוצח תועד ברגע האמת

גבר אמריקני מואשם ברצח בת זוגו הצעירה בקולומביה. לאחר שצף תיעוד המציג אותו סוחב אותה בעגלה מכוסה וזורק אותה לפח, הפרקליטות דורשת עונש של לא פחות מ-35 שנה בכלא
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רצח מחריד בקולומביה: גבר אמריקני מוויסקונסן בן 35, גרוש ואב לשלושה, מואשם בכך שרצח את בת זוגו הצעירה באכזריות ובהשלכת גופה לפח האשפה. המקרה אירע בתחילת השנה, וכעת לקראת תחילת הדיונים בבית המשפט הפרקליטות חשפה שתדרוש עונש של 35 שנה בכלא.
מקרה הרצח התרחש בקולומביה והחשוד האמריקני הוא ג'ון פולוס. לפי החשד והראיות שיובאו בפני השופט, פולוס רצח את בת זוגו הצעירה, ולנטינה טרספלסיוס (22), דיג'יי מוכרת באזור בוגוטה. בתיעוד מצולם ממסדרון בניין הדירות בו הם גרו ניתן לראות את הזוג נכנס לדירתם. בפועל מדובר בפעם האחרונה שבה ולנטינה נצפתה בחיים, היות שהתיעוד הבא שלה יוצאת מהדירה הוא במזוודה שלתוכה פולוס דחס את גופתה.
על פי הערכות, הזוג שהיה בקשר יותר משנה ואפילו קיווה להתחתן, קיים יחסי מין בדירה ולאחר מכן, מסיבות שאינן ברורות, פולוס הכה וחנק את הצעירה למוות.
התיעוד ממצלמות האבטחה מראה כיצד פולוס יוצא לכיוון המעלית ומגלגל עימו עגלה שמכוסה בבד ירוק גדול. לפי הפרקליטות, מדובר בכיסוי שמטרתו לכסות את ראשה של ולנטינה שלא נכנס למזוודה. לאחר שירד עימה במעלית הוא זרק את המזוודה לפח אשפה גדול והותיר אותה שם. הומלס תמים שהיה באזור גילה את גופתה של ולנטינה במקרה כבר באותו יום, ודיווח לרשויות.
אך הדרמה לא נגמרה שם. מתברר כי פולוס כנראה ניסה להגיע למדינה בה לא יוכל להיות מוסגר לרשויות. למרבה המזל הרשויות עצרו אותו זמן מאוד קצר לפני שעלה על טיסה לכיוון מונטנגרו - מדינה שאין לה הסכם הסגרה עם קולומביה.
עורכי דינו של פולוס מנסים כעת להגיע להסכם פשרה כלשהו עם הפרקליטות, אך כאמור זו האחרונה תדרוש במהלך המשפט גזר דין של לא פחות מ-35 שנה בכלא הקולומביאני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה