ויראלי

הגבר מאחורי השמלה ששברה את הרשת מואשם בניסיון רצח

הלם ברחבי הרשת: הגבר שעומד מאחורי השמלה שהצליחה להטריף את הרשת בשנת 2015 עומד בפני כתבי אישום חמורים בגין ניסיון לרצח של אשתו ומעשי אלימות קשים נגדה במשך 11 שנה
מערכת ice | 
השמלה ששברה את הרשת, אילוסטרציה (צילום shutterstock, ויקיפדיה-Cecilia Bleasdale)
אנו חייבים להודות שלא ראינו את זה בא. על פי דיווחים חדשים מבריטניה, הגבר שעמד מאחורי הפרסום של השמלה שפילגה את הרשת אי שם בשנת 2015 מואשם כעת בניסיון רצח של אשתו ומעשי אלימות כלפיה.
נזכיר כי בשנת 2015 גבר בשם קייר ג'ונסטון פרסם תמונה של שמלה אותה לבשה חמותו לחתונה. התמונה הזו הצליחה להטריף את הרשת היות שחלק סברו כי השמלה היא בצבעי לבן וזהב, וחלק ראו צבעי כחול ושחור. כעת ג'ונסטון הסקוטי עומד כאמור בפני האשמות חמורות בגין מעשי אלימות קיצוניים נגד אשתו במשך לא פחות מ-11 שנה ואפילו בגין ניסיון לרצוח אותה, כך על פי הטיימס בלונדון.
ביום שני שעבר הוא הגיע לדיון בפני שופט בגלאזגו, שם הוא חטף כתב אישום בגין תקיפה באפריל 2019 וניסיון דקירה וחניקה של אשתו במרץ 2022. במקרה אחר הוא מואשם בגרירה של אשתו בכוח מצווארה מפאב מקומי אחרי שהיא סירבה לעזוב עימו את המקום. במקרה נוסף הוא ניסה לפרוץ לרכבה ואף הכה אותה דרך החריץ בחלון. האשמות נוספות כוללות הטרדה, ניסיון מעקב אחרי חבריה ואחריה ועוד.
הרבה לפני שנודעה האמת הנוראה מאחורי היחסים ביניהם, הזוג הופיע בתוכנית של אלן דג'נרס, שם הם זכו ב-10 אלף דולר וטיול לגרדנה. באותה התוכנית הם חשפו כי בפועל צבעי השמלה הם אכן כחול ושחור. לאור ההאשמות נגד ג'ונסטון נעשה שימוש בשמלה למטרת קמפיין נגד אלימות במשפחה, תחת הסלוגן: "למה כל כך קשה לראות כחול ושחור?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה